Skip to main content
Hallo

Sinds 1 wk storing op me kpn itv app

Ik kan mijn opgenomen programma niet terug kijken dan krijk ik sorry storing

App opnieuw instaleren werkt niet

@Maaikewillard



Update 14-05-2019:

Er zijn problemen met de app

Het kan zijn dat je een update beschikbaar ziet voor de iTV app die het issue moet oplossen, behalve diegenen die op Android 9 werken, dit in verband met een probleem in de synchronisatie van audio en video. Daar wordt nog hard aan gewerkt zodat ook iedereen met Android 9 de update kan krijgen.



Zie je de update nog niet staan (ook al heb je geen Android 9)? Wacht het nog even af, de update zal z.s.m. beschikbaar zijn. Zodra ik meer weet over de toestellen met Android 9 laat ik van me horen!



Update 29-04-2019 16:52:



Er is een workaround gevonden om Chrome te downgraden. Niet de permanente oplossing natuurlijk, maar zal wel werken totdat het volledig is opgelost.



- Ga naar Apps > Chrome

- Kies “Verwijder updates” of “Disable”

- Je krijgt een pop-up te zien waar gevraagd wordt of je terug wilt naar de factory version, dit moet je accepteren

- De updates worden verwijderd en je bent terug op versie 71.

- Vergeet niet om automatische updates voor Chrome uit te schakelen in de Play Store



Hou voor updates dit topic in de gaten https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-472341
IIk hen inderdaad Android 9 dus wacht af op de nieuwe update alvast bedankt
@Maaikewillard



Ik ook afwachten,het zal niet lang meer duren, voor de update er is,ze werken er aan
Het is ondertussen 2 dagen dat er een update zou moeten zijn. Waarom is deze niet beschikbaar in playstore?

Reageer