Skip to main content
Beantwoord

Storing op NPO radio 5

• June 1, 2022
  • 7 reacties
  • 756 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb zoals nu steeds een irritante storing op met name NPO radio 5, voor zover ik heb kunnen nagaan heb ik dit niet op andere zenders.

Ook heb ik de itv modem gereset, maar dat helpt niets.

Momenteel staat NPO radio 6 op, maar daar merk ik niets.

Ik heb dit al eerdere gehad, dus op andere dagen ook, de ene dag wel en de andere dagen niet.

Wat zou dit kunnen zijn?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Het schijnt ook bij Radio 1 en 2 voor te komen en het ligt aan de aanvoer… Ik lees ook berichten dat het opgelost is: is dat ook bij jou het geval?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• June 1, 2022

Je bedoeld een korte storing, 5 - 10 sec ? en dan weer alles goed ?

Zo hoor ik het op radio1.

Dat speelt al een poosje :

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 1, 2022

Ja inderdaad dat klopt, en ik weet het is al eerder voorgekomen, maar wel vreemd dat het uitgerekend alleen bij die zender is.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • June 5, 2022

Het schijnt ook bij Radio 1 en 2 voor te komen en het ligt aan de aanvoer… Ik lees ook berichten dat het opgelost is: is dat ook bij jou het geval?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 5, 2022

Klopt, momenteel lijkt het over te zijn, maar het komt van tijd tot tijd weer terug, heb het niet doorgaans.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 5, 2022

Ze hebben al een hele tijd last van problemen met Radio 1 t/m 5. Volgens mij iets met de aanvoer naar kpn. Op het forum van andere providers nog niets gelezen.

Dit postte ik al op 16 april

• Nieuwkomer
  • June 13, 2022

Ik heb geen ontvangst van radio 5, via kpn modem. Wel radio 1 tm 4

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 14, 2022

Hier werkt ie momenteel, @Henkemans . (14-6; 11:26) Bij jouw ook?