Skip to main content

Sinds gisteravond GEEN tv meer hoelang moet dit duren?

Zwart beeld? Staat de tv dan (nog) wel op de juiste ingang (source)?


Natuurlijk alles geprobeerd en gisteren werd de storing verholpen. Zo lang heb ik een storing bij de KPN nog nooit mee gemaakt. Reden waarom ik (nog) niet overstap naar Ziggo. Maar Ziggo heeft ook nog al eens problemen, dus waar doe je goed aan? Meest vervelend is wanneer de medewerker van de KPN de klacht niet wenst aan te horen en hing met een op. Gelukkig een aardige dame van de KPN heeft wel geholpen.


Fijn dat het weer werkt!

Zo lang heb ik een storing bij de KPN nog nooit mee gemaakt.

Ik weet niet hoe lang je bij kpn bent maar…. Hier al eens een storing van bijna 3 dagen gehad (geen diensten). En een jaar of 5½ geleden alweer een landelijk storing met ITV van een kleine 2 dagen.

Maar Ziggo heeft ook nog al eens problemen, dus waar doe je goed aan?

In Haarlem vorig jaar september 2 x enkele uren in één week.

Er is helaas geen provider waar het 24/7/365 werkt.

Gelukkig heb je alternatieven naast de decoder.

Laptop via tv.kpn.com, KPN ITV app voor tablet en smartphone.


Welkom bij ons op het forum @Peterli, goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost en je weer tv kunt kijken! Een storing komt nooit gelegen, en we willen beide natuurlijk zo min mogelijk storingen. Ik ben wel benieuwd wat de oplossing precies was voor deze storing, andere mensen die hetzelfde ervaren kunnen mogelijk ook met jouw oplossing geholpen worden. Kan je ons dat vertellen? :slight_smile:


Het oplossen van de storing is geheel door de KPN opgelost. Telefoon en pc werkten gelukkig nog dus weinig om aan te geven wat de KPN heeft gedaan, GEEN idee. Wel bijna 3 dagen zonder tv. Valt me nu op hoe veel tv wordt gekeken door mij. Ook de buitenlandse zenders via KPN waren niet te zien. Dat vond ik nog het ergste. Ned.1 en 2 zijn op zich toch niet zo interessant!


Op het moment dat iets niet meer werkt merk je pas hoeveel je het eigenlijk gebruikt inderdaad. Wat de oorzaak was is me dan zo ook niet duidelijk, maar het is gelukkig opgelost en je kunt weer kijken. Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.