Skip to main content

Iedere keer wanneer de ontvanger is uitgeschakeld en deze weer aan wordt gezet is er geen beeld maar wel geluid. Het duurt soms wel tot 8 minuten eer het beeld verschijnt. Het ligt niet aan de aansluitingen. Deze zijn zoals het altijd heeft gefunctioneerd. Schone start werkt niet. Tevens hebben wij kennelijk een ander type ontvanger daar het stappenplan niet strookt met de uitleg van kpn.

Hallo @GCvO , welk merk en type(nummer) tv-decoder heb je?

 


Moet ik nakijken is van mijn moeder klein zwart en volgens mij van motorola.


Moet ik nakijken is van mijn moeder klein zwart en volgens mij van motorola.

Hallo @GCvO als het inderdaad een Motorola is heeft deze decoder de ‘end-of-life’ status bereikt en wordt deze gewoon omgeruild voor een nieuwe decoder, even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Dank u  het is de VIP1853.


Hallo @GCvO ,

Als je nog niet hebt gebeld met 0800-0402? 


Je kunt de oude Motorola ook omruilen via : 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0001


Hoi @GCvO, leuk dat je onze community hebt gevonden, welkom op het KPN Forum :) 

Heb jij (of familielid) thuis nog een Motorola model VIP1903, VIP1963 of VIP1853 aangesloten? Voor de beste tv-ervaring kun je de decoder voor een nieuwer model omruilen via onze online tool: oude tv-ontvanger KPN omruilen. Als vervangende tv-ontvanger leveren wij één van de meest recente modellen HD-ontvangers. De omruil van de tv-ontvanger is gratis :)


Misschien is het handig de tool bij storingen tv te vermelden.


Reageer