Skip to main content
Beantwoord

Storing: RTL4 kijken/terugkijken beeld is niet vloeiend (Android app)

• April 21, 2021
  • 14 reacties
  • 170 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+11

Geen idee hoe lang dit al speelt? Maar dit is er nu wel aan de hand op Android.  Beeldkwaliteit hoger/lager zetten heeft geen invloed hierop.

ITV website stream en op een iOS apparaat hebben geen storing.

Beste antwoord door ITVkijker

Mijn A40 heeft een nieuwe update gekregen. Het is nu opgelost.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 21, 2021

Welk Android apparaat gebruik jij? Op mijn Samsung A40 smartphone ziet het er vloeibaar uit. I.i.g. met live kijken. Terugkijken niet geprobeerd.(kijk nooit naar die zender overigens)

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 21, 2021

Heb ook een A40. Beeld is nog steeds schokkerig hier. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 22, 2021

Heb je van de KPN ITV app nu versie 7.2.10, ITVkijker?

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 22, 2021

Heb je van de KPN ITV app nu versie 7.2.10, ITVkijker?

Ja, laatste Android 11 updates ook.  App opnieuw installeren heeft geen effect.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @ITVkijker, wat gek dit :-(. Wat kijk je terug dan? Ik zit nu een poosje naar Goede Tijden, Slechte Tijden te kijken (wat ik niet al voor m'n klanten over heb:sweat_smile: ), maar ik zie totaal geen onderbrekingen of haperingen! Het loopt gewoon goed door.. Ik weet dus niet zeker wat er aan de hand is!

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 22, 2021

Live tv heeft het ook. Beeld stottert.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Had je toevallig ook gekeken of er een update van Chrome beschikbaar is in de Play Store? Ook nu geen haperingen hier. Je ervaart dit alleen bij RTL? Of ook bij andere (Talpa?) zenders? Mocht je inderdaad nog steeds haperingen hebben na een evt. update, dan ga ik intern informeren wat er aan de hand zou kunnen zijn.

wjb
Wijsgeer
  • April 24, 2021

Had je toevallig ook gekeken of er een update van Chrome beschikbaar is in de Play Store? 

Maakt de iTV app dan gebruik van Chrome?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Nee! Beetje gekke vraag van me nu het niet om de browser gaat natuurlijk. Goed dat je me erop wijst. Andere vraag nog wel, @ITVkijker: heb jij de mogelijkheid om op een ander toestel te testen? 

wjb
Wijsgeer
  • April 24, 2021

@ITVkijker, Is dit via wifi of via 4G? 

Zelf ervaar ik via wifi geen problemen met RTL 4 op mijn tablet (Android 7) en telefoon (Android 10).

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 24, 2021

Wifi. 4G gebruik ik nooit.

Heb nog wel een oude telefoon met Android 5.1.1 liggen.  Daar geen problemen mee. 

Heb meer zenders getest op de telefoon waar het zich voor doet. Ook stotteringen geluid is wel prima.

NPO is storingsvrij.

Vreemd allemaal.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dan ben ik toch bang dat je het bij je eigen toestel moet zoeken, @ITVkijker… Hier herkennen we het probleem ook nog steeds niet. Wellicht eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Wel eerst een back-up maken.

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 3, 2021

Mijn A40 heeft een nieuwe update gekregen. Het is nu opgelost.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ah, top! Wat fijn dat je het nog even liet weten :-).