Skip to main content

Geen idee hoe lang dit al speelt? Maar dit is er nu wel aan de hand op Android.  Beeldkwaliteit hoger/lager zetten heeft geen invloed hierop.

 

ITV website stream en op een iOS apparaat hebben geen storing.

Welk Android apparaat gebruik jij? Op mijn Samsung A40 smartphone ziet het er vloeibaar uit. I.i.g. met live kijken. Terugkijken niet geprobeerd.(kijk nooit naar die zender overigens)


Heb ook een A40. Beeld is nog steeds schokkerig hier. 


Heb je van de KPN ITV app nu versie 7.2.10, ITVkijker?


Heb je van de KPN ITV app nu versie 7.2.10, ITVkijker?

Ja, laatste Android 11 updates ook.  App opnieuw installeren heeft geen effect.


Hallo @ITVkijker, wat gek dit 😞. Wat kijk je terug dan? Ik zit nu een poosje naar Goede Tijden, Slechte Tijden te kijken (wat ik niet al voor m'n klanten over heb:sweat_smile: ), maar ik zie totaal geen onderbrekingen of haperingen! Het loopt gewoon goed door.. Ik weet dus niet zeker wat er aan de hand is!


Live tv heeft het ook. Beeld stottert.


Had je toevallig ook gekeken of er een update van Chrome beschikbaar is in de Play Store? Ook nu geen haperingen hier. Je ervaart dit alleen bij RTL? Of ook bij andere (Talpa?) zenders? Mocht je inderdaad nog steeds haperingen hebben na een evt. update, dan ga ik intern informeren wat er aan de hand zou kunnen zijn.


Had je toevallig ook gekeken of er een update van Chrome beschikbaar is in de Play Store? 

Maakt de iTV app dan gebruik van Chrome?


Nee! Beetje gekke vraag van me nu het niet om de browser gaat natuurlijk. Goed dat je me erop wijst. Andere vraag nog wel, @ITVkijker: heb jij de mogelijkheid om op een ander toestel te testen? 


@ITVkijker, Is dit via wifi of via 4G? 

Zelf ervaar ik via wifi geen problemen met RTL 4 op mijn tablet (Android 7) en telefoon (Android 10).


Wifi. 4G gebruik ik nooit.

 

Heb nog wel een oude telefoon met Android 5.1.1 liggen.  Daar geen problemen mee. 

Heb meer zenders getest op de telefoon waar het zich voor doet. Ook stotteringen geluid is wel prima.

 NPO is storingsvrij.

 

Vreemd allemaal.


Dan ben ik toch bang dat je het bij je eigen toestel moet zoeken, @ITVkijker… Hier herkennen we het probleem ook nog steeds niet. Wellicht eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Wel eerst een back-up maken.


Mijn A40 heeft een nieuwe update gekregen. Het is nu opgelost.


Ah, top! Wat fijn dat je het nog even liet weten 🙂.