Skip to main content
Bij live TV op RTL7 zit een knetterig geluid in de stream. Als ik eerdere programma's terugkijk zat dat er nog niet in. Dus het speelt nog maar net. Even een rondgang gedaan, en meerdere mensen horen het.



Chrome browser hier.
Heb 'm n.a.v. je vraag nu 10 minuten op de zender (het is nu 22:38) en geen tik te horen. Zowel via Dolby alsook het stereogeluid klinkt ie prima.

Is het via de decoder?

Of via de online versie app/website?



Trouwens, dank. Want nét begon de afscheidswedstrijd van van Barneveld vs. van Gerwen.
Website he, daarom benoemde ik ook mijn browser versie.
Website he, daarom benoemde ik ook mijn browser versie.

Geheel over 't hoofd gezien. Na de wat uitgebreidere eerste alinea 😉

Ik gebruik de website nooit. Zo ontzettend veel trager dan de ontvanger. Gruwelijk.



Maar via Firefox is het ook krakerig.



Hij zit er overigens 2 X in. Kraakt de andere versie (HD) ook?
Beide streams kraken ja,
Tja, dan maar via decoder kijken. Werkt prima. Heb nu darten aan.



Morgen om 8:30 komen de mods er weer. Zodra dit aan de beurt komt zullen ze het zeker doorgeven aan de verantwoordelijken. Ik zal ze alvast een headsup geven, dat zien ze dan morgen direct.
Zul je altijd zien, dat het probleem weer weg is. 😝
Storing zit er nog steeds in.
Schijnt bekend te zijn.
Hoi! Is dat gekraak nog steeds aan de gang? Hier lijkt het opgelost maar ik wil het graag zeker weten!
Storing zit er nog in.
Momenteel is er geen live uitzending. Wanneer is de laatste keer dat je het gemerkt hebt? Ik stuur voor de zekerheid het bericht door naar onze itv techneuten.
Ze hebben zojuist een reactie gestuurd. Er is vorige week een ticket voor aangemaakt maar helaas is de oplossing nog niet gevonden. Zou je mij op de hoogte kunnen houden? Als het aan het einde van de week nog steeds speelt, wil ik dat graag weten!
@Erwin_



Gisteren ook nog, en nu zonet ook getest. Zit er nog steeds in.



Ja, is goed ik houd je op de hoogte.
@Erwin_



Zonet even geluisterd, nu hoor ik het niet meer. Maar ik blijf het nog in de gaten houden.
Top! Ik heb nog geen afmelding van het ticket maar uiteraard hoop ik dat dit nu is opgelost.
@Erwin_



Lijkt mij opgelost, ticket kan dicht, als dat nog niet het geval was.
Helemaal goed! Nogmaals dank voor je alertheid!