Skip to main content

Sinds een paar dagen heb ik problemen met het beeld van mijn tv's. Het beeld hapert steeds of staat stil. Ik heb de storingsoplossing al meerdere keren uitgevoerd maar dit heeft geen resultaat gehad. Het begint rond een uur of 21.30 uur tot rond halftwaalf. Ik heb 2 tv's en beide hebben hetzelfde probleem. Bijzonder iritant. Graag een oplossing.

 

Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Goedemorgen @Gprijskamp, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk nooit fijn als je storingen met je televisie ervaart, laat staan op beide televisies! Om te beginnen is het inderdaad belangrijk om te weten hoe de tv-ontvangers aangesloten zijn. Is dit middels een directe kabel naar de Experia Box, of gebruik je een draadloze verbindingsset? Verder ben ik benieuwd hoe lang je dit probleem al ervaart, en welk type tv-ontvanger je hebt. Een Motorola kan je namelijk direct omruilen via deze tool. 

Tot slot, ervaar je ook problemen overdag? En indien alleen 's avonds, heb je dan ook problemen met bijvoorbeeld WiFi? Gaat er dan misschien een apparaat aan wat het een en ander kan verstoren?


Ik denk dat het probleem is veroorzaakt door een schemerlamp die zodra hij aan ging het probleem zich ook voordoet en zodra ik hem uitzet is het probleem ook weg. Het was even zoeken maar ik denk dat ik de oorzaak dus gevonden heb


@Gprijskamp dat kan heel goed inderdaad. Fijn dat je de oorzaak hebt gevonden, en hopelijk ook meteen opgelost :blush:  In ieder geval bedankt voor jouw terugkoppeling hierin!


IK heb al een paar weken last met het terug kijken van opgenomen programma’s

il krijg dan een mededeling dat het contact te lang duurt en het maar later moet proberen.

Nu werkt het menu knop helemaal niet meer, en moet ik het later maar opnieuw moet proberen.

WANNEER DOEN JULLIE ER WAT AAN>!!!!!!!!!Â