Goedeavond, Ik heb al dagen storing op tv heb alles gedaan wat uitgelegd wordt maar niets helpt, ook pc heeft regelmatig storing. Laat op de avond heb ik geen last. Ik had telfort ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Help aub
Kan je iets meer vertellen over de storingen? Krijg je foutmeldingen? Valt het beeld spontaan uit? Hoe is de ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?
Hij is aangesloten door een monteur van KPN aan de experiabox. Ik krijg constant een melding dat ik moet schakelen naar een andere zender, als ik dat doe dan doet ie het weer voor een paar seconden, Ik heb ook veel foutmeldingen gekregen, dat doorgelezen en alles gedaan wat er te leen was. Nadat ik alle stekkers eruit moest halen en na 10 secondes er weer in gestopt, zie ik dat hij gaat lopen en lees dat hij van alles doet o.a. software instellen interactieve tv enz enz, maar uiteindelijk komt er beeld voor 2 seconden of helemaal geen beeld dan is het scherm zwart. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, dank je dat je me hebt benaderd en ik hoop dat het in orde komt. Het vreemde is dat hij na 21,00 niets mankeert dan kan ik zonder problemen kijken, Heel graag je reactie.
Dat is toch echt bijzonder dat het na 21.00u niet meer voor komt. Werkt internet goed? Ik ben ook benieuwd welk type ontvanger en experiabox het is. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid.? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search
U heeft nog niet verteld of er een draadloze verbindingsset gebruikt word. Is dat zo?
Dank weer voor je reactie. Type box is V8 wat ik lees op link is internet snelheid 38 mbit/s en Bonded Koper 71Mbit/s IK hoop dat je dat bedoelt. Volgens mij wordt er geen draadloze verbindingsset gebruikt. IK ben niet zo technisch, dus ik hoop dat mijn informatie goed is.
Mijn internet gaat redelijk, had ook storing, en heb mijn laptop teruggebracht naar de fabriek en nu werkt hij weer redelijk.
Tsja lastig. Ik denk dat er een medewerker aan te pas moeten komen om de verbinding door te meten. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur.
**
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Haal je gegevens hier weg en zet ze in je profiel. Heel de wereld kan het zien hier.
Sorry, ik krijg het niet verwijderd.
Geen probleem,
Dank Erik, en ja het klopt dat ik tv en internet van Telfort heb, maar krijg ze niet te pakken, dus ik dacht waarschijnlijk moet ik bij de KPN zijn. IK heb alleen mobiel bij de KPN. Wat moet ik nu?
In dit geval zal je nog bij Telfort aan moeten kloppen. Hetzij via het Telfortforum of sociale media.
Telfortforum is niet te bereiken, vandaar ik dacht dat ik nu bij de KPN moet zijn, omdat ik hoorde dat Telfort nu onder KPN valt. Blijkbaar is dat nog niet zo?
Sorry ben wel beetje lastig, maar wil nog even vermelden dat er wel een KPN monteur hier de boel heeft aangesloten, misschien dat dat iets verandert aan de zaak?
Nee hoor je bent niet lastig. Het probleem moet gewoon opgelost worden. Ik denk niet dat je hier op de goede plek zit om eerlijk te zijn. Het forum van Telfort is gewoon aktief. Ik denk dat je daar moet zijn.
Dank voor je reactie, dan ga ik maar weer aan de slag bij Telfort, en maar hopen dat ik ze te pakken krijg.
Hallo
Hallo Natasja, Ik heb inmiddels contact gehad met Telfort, zij hebben mij aangeraden een harde reset te doen, heb ik gedaan, het gaat iets beter, maar het werkt nog niet optimaal allemaal. Het zou fijn zijn als er een monteur kan komen, maar aangezien ik niet bij de KPN, maar bij Telfort zit, is dit toch niet de bedoeling? Ik hoop uiteraard dat er iets gedaan kan worden, maar niet dat ik er problemen mee krijg. Laat je mij even weten of de mogelijkheid erin zit dat de monteur kan komen? Ik begrijp dat het niet zou kunnen daar ik nogmaals geen klant ben bij de KPN, alleen met mijn mobile. Groetjes Hanneke
Dag
Hallo Natasja, dank voor je snelle reactie. Wat mij betreft ben ik elke dag beschikbaar voor de monteur, Na 12.00 uur komt mij het beste uit. Sorry ik was net even te laat bij de telefoon, denk dat je anoniem belde, dus kon ik niet terugbellen. Fijn dat je dit voor me kunt oplossen. Groetjes Hanneke
Geen probleem hoor. Ik heb voor aanstaande zaterdag tussen 14.00 en 16.00 uur een afspraak voor je ingepland. Deel je hier nog even hoe het monteursbezoek is verlopen?
Ik heb zojuist een mail gekregen betr. de monteur voor zaterdag, Heel fijn. Hartelijk bedankt voor de snelle afhandeling Natasja, en uiteraard zal ik het verloop mededelen hier. Tot later. Groetjes Hanneke.
Hallo Natasja, zoals beloofd laat ik hier even weten dat de monteur is geweest en het probleem is verholpen. Ik hoop dat de storing vanaf nu wegblijft, maar heb er alle vertrouwen in. Hartelijk dank voor deze snelle service. Groetjes Hanneke.
Hallo Natasja, zoals beloofd laat ik hier even weten dat de monteur is geweest en het probleem is verholpen. Ik hoop dat de storing vanaf nu wegblijft, maar heb er alle vertrouwen in. Hartelijk dank voor deze snelle service. Groetjes Hanneke.
Wat heeft die gedaan? Kunt u dat vertellen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.