Skip to main content
Vraag

Storing TV

  • January 11, 2021
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Sinds vandaag weer stotterend beeld, het is een paar dagen goed gegaan.

Bij www.allestoringen.nl een ongelooflijk berg klachten maar wanneer ik bij KPN check ….. geen storing.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 11, 2021

@Eric_58 Nieuwe firmware wordt deze maand nog in de TV ontvangers geladen.

Dus nog ff geduld Eric.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2021

Hai Tony,

Gelukkig heb ik daar een heleboel van.

Wat ik ontdekte was dat wanneer er een zender “hapert” en je drukt op de “terugspoelknop” dan hapert de zender soms niet meer !

Vreemd maar waar.

Groeten Eric