Skip to main content

Sinds een week geeft mijn tv telkens na een aantal minuten tv kijken een wit beeld met de tekst: er is iets mis gegaan. 

 Het komt telkens terug. Wie weet de oplossing? Tv al gereset en stekkers er uit getrokken maar niks helpt. 

Hallo @Rvanharten, bedankt voor jouw bericht! Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Wat een uiterst irritante situatie! Het gaat om interactieve TV, begrijp ik dat goed? 3 tips die ik in ieder geval kan meegeven:

  1. Kijk je interactieve TV via de Smart TV app, zorg dan dat deze up to date is en check of het verwijderen en opnieuw installeren van de app het probleem oplost
  2. Kijk je interactieve TV via een TV ontvanger, dan kun je de TV ontvanger ook herstarten en resetten
  3. Ook het modem herstarten en/of resetten kunnen dit soort problemen verhelpen

Speelt het probleem nog steeds, ook na deze tips, dan zoeken we graag samen met je uit hoe we dit kunnen oplossen!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!