Skip to main content

goedemiddag, al wekenlang valt de verbinding uit en krijg ik een storingscode op de decoder HMB2260, ofwel F842 of F303. Alle stappen gevolgd van het oplossen van dit probleem zoals aangeven op de site. De netwerkkabel is prima in order, want ook gecheked met andere apparatuur. Er is gewoon goede verbinding. Ook geen storing lijkt het op de experia box v8 (verouderd?). Door het schudden aan de decoder wil er soms even beeld terugkomen. Na een tijdje valt het beeld weer uit. Stekkers zitten allemaal goed. @Kpn wat kan er vervangen / aangepast worden, want dit is niet te doen. Hartelijk dank, groet Rutger

Die V8 zou ik zo wie zo proberen om te ruilen, dat is inderdaad alweer een oudje.

 

Hoe heb je de TV decoder met de Experiabox aangesloten?

Ik lees UTP kabel is ok, maar loopt die wel rechtstreeks na de Experiabox?

 

Code 843

Betekend dat de TV ontvanger geen verbinding met de Experiabox maakt.

Als ik het goed heb moet je bij de V8 op de eerste poort voor TV zitten.

Bij de opvolgers hoeft dat niet meer (misschien bij de V8 ook niet).

 

Code 303 

Geen verbinding.

 

In de links staan nog een paar tips.

 


Dag Joop,

hartelijk dank voor je reactie.

Ja die UTP loopt direct van decoder naar de Experiabox

hoe krijg ik KPN zover dat de V8 omruilen? 

nogmaals dank

groet Rutger


Bellen: 0800 0402

 

Chatten, zie hier.

Kies een onderwerp.

Scrol (ver) na beneden en kies “ik heb een andere vraag en wil contact”

Scrol (ver) na beneden en kies de middelste “Chatten” (goede ervaringen mee)

 

Wacht op een moderator.

Kan een paar dagen, i.v.m. drukte, duren.

Vul wel (als je dat nog niet gedaan hebt) je gegevens bij je account op dit forum volledig in.

Alleen een moderator (medewerker KPN) kan die zien. 


Welkom bij ons op het forum @rutgerminko. Er lijken meerdere dingen bij jou te spelen als ik het goed begrijp. Heb je na de berichten van Joop al contact gehad via een andere weg? Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, daardoor kan ik nog niet meekijken. Als het nog niet gelukt is hoor ik het graag van je, dan kijk ik met je mee.