Skip to main content

Er wordt aangegeven dat tv storing bij mij om 16 uur op 16-02-2022 is opgelost, dat is de planning, wat ik nu ga vertellen dat, dat niet gaat lukken, en dat er (al) weer 4 uur zullen worden bijgetrokken…..heb mn werkzamen leven met klanten gewerkt….daar worden ze niet blij van, heel voorzichtig uitgedrukt…., ga er vanuit dat ik als klant het nog beter weet als in dit geval kpn, om 16 uur komt de melding dat tot 20 uur gaat duren,

 

Jammer

Fijn dat je dat al weet. Kennelijk heb je inside informatie. Kan je er rekening mee houden, toch?

En als het dan om 16:00 uur wel werkt, meldt je het dan ook even?

Je hebt wel internet begrijp ik? Dan kun je wel kijken via de app van KPN iTV en via de website tv.kpn.com


De kpn weet zelf niet dit zie ik al 24 uur dat er iedere x weer  4 uur bijkomt, erg klant onvriendelijk, zeg dan tijd storing opgelost onbekend


Ohja, dat. 

Dat was tot voor kort zo. Maar dan werd de KS platgebeld met de vraag wanneer. Dat werkte dus ook niet.

Je hebt wel internet begrijp ik? Dan kun je wel kijken via de app van KPN iTV en via de website tv.kpn.com


Wel wel, om 18:45 goed nieuws de storing is opgelost, alleen bij mij niet..of zitten meerdere nog zonder tv….vind schandalig hoe allemaal gaat.., bel ze, zeg storing te hebben, gaan ze er zonder verder te vragen banuit internet storing..terwijl tv storing is,

zeer zeer teleurgesteld voorzichtig uitgedrukt in dat hele kpn


Telefonisch contact gehad, wordt binnen 24 uur terug gebeld, waarschijnlijk dan overmorgen een monteur….dan al? Ja heeeeel snel


Misschien kunt u gewoon een keer nadenken. Heel Nederland met personeelstekorten,  half Nederland ligt plat door hetcoronageweld,  er staat windkracht 7 a 8. En als er een kabel kapot is dan gaat er gewoon niemand in putje zitten met windkracht 10 de komende dagen. Makkelijk lullen vanuit je luie stoel.


Op verzoek wordt ook getoverd…

Helaas hebben ze geen glazen bol bij KPN...


Allemaal waar wat er wordt gezegd, begrijp het….maar dan toch, is het probleem niet opgelost, ondanks het goede nieuws, volgende kpn, er zijn er meer die nog steeds storing hebben….

carona, veel storm enz enz allemaal waar, heb zelf ook klant contacten gehad met mn werk, legde alles wel duidelijk uit…als we later kwamen, ofniet kwamen…waarom niet…, wanneer niet bekend was wanneer probleem opgelost zou zijn gafik dat aan, zou nooit z


Zeggen om zo laat probleem opgelost als niet bekend is


Blijkbaar weet u dat aan een kabel ligt Joep, en dat ik niet nadenk, heb er alle begrip voor dat ze niet in een putje  gaan met windkracht 10, begrijp ik vanuit mijn luie stoel….zelfs,  het gaat mij erom dat ik juiste informatie krijg, niet meer en niet minder


Welkom bij ons op het forum @Jan Coz, er was of is een storing met de tv bij jou begrijp ik? Is die nu wel opgelost, kan je weer kijken? Als het nog niet is opgelost, kan je ons er meer over vertellen? Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik niets zien over de situatie en is het speculeren. De kabel die Joep noemde was een voorbeeld. Wij weten alleen wat jij ons vertelt.


Storing opgelost, meest verbaasde ik mij over de negative reakties naar mij toe, ik vanuit mn luie stoel, niet rekening houdend met windkracht 10 enz enz, van mijn part duurt storing een week, het gaat mij echt om de comunicatie..iedere keer 4 uur erbij trekken, geef desnoods meer informatie..al zal het mij en meeste niets zeggen.

Maar kreeg sms goed nieuws, storing opgelost.., mocht het toch niet werken, modum keer uit en weer aanzetten, 15 min wachten en tv ontvanger herstarten.., het werkte nog niet bij mij, gebeld kpn..volgende dag zou monteur contact opnemen. Wist van nog twee mensen dat tv niet werkte, nagevraagd bij hun werkte ook nog steeds niet.

Hun gevraagd ook contact op te nemen kpn, door een werd ik later terug gebeld, zij had een technisch medewerker kpn aan de lijn gehad, die haar vertelde dat ook kastje van de glasvezel opnoeuw opgestart moest worden, dat gedaan, modum herstart, mmaar weer 15 min gewacht, tv ontvanger herstart, toen werkte het.

 

volgende dag nog door een moneur terug gebeld, hem hele verhaal verteld en dat weer werkte nu

 


Storing opgelost, meest verbaasde ik mij over de negative reakties naar mij toe, ik vanuit mn luie stoel, niet rekening houdend met windkracht 10 enz enz, van mijn part duurt storing een week, het gaat mij echt om de comunicatie..iedere keer 4 uur erbij trekken, geef desnoods meer informatie..al zal het mij en meeste niets zeggen.

Maar kreeg sms goed nieuws, storing opgelost.., mocht het toch niet werken, modum keer uit en weer aanzetten, 15 min wachten en tv ontvanger herstarten.., het werkte nog niet bij mij, gebeld kpn..volgende dag zou monteur contact opnemen. Wist van nog twee mensen dat tv niet werkte, nagevraagd bij hun werkte ook nog steeds niet.

Hun gevraagd ook contact op te nemen kpn, door een werd ik later terug gebeld, zij had een technisch medewerker kpn aan de lijn gehad, die haar vertelde dat ook kastje van de glasvezel opnoeuw opgestart moest worden, dat gedaan, modum herstart, mmaar weer 15 min gewacht, tv ontvanger herstart, toen werkte het.

 

volgende dag nog door een moneur terug gebeld, hem hele verhaal verteld en dat weer werkte nu

 

Die reacties kan ik wel een heel klein beetje begrijpen wanneer je grote woorden als ‘schandalig’ gebruikt, gewoon btje nuance dan krijg je ook andere reacties 😉 blij dat je storing nog voor het weekend is verholpen!


Naast de storing die in jouw regio speelde was er nog iets anders wat alleen bij jou was blijkbaar, en door het herstarten van de apparatuur kon dat gelukkig worden opgelost. Ik heb geen gegevens, daardoor weet ik niet wat voor storing er precies was. Maar het klinkt alsof het iets met de gehele verbinding was, niet alleen met de tv. Mocht je zoiets in de toekomst weer ervaren kan je dezelfde apparaten opnieuw opstarten, dat is altijd een goede eerste stap.