Skip to main content

Sinds de overstap van Telfort naar KPN hebben wij regelmatig storing met het tv beeld/ tv ontvangst.

 

In het begin was het ook bij de wi-fi Kom maar maar dat is nu verleden tijd.

 

modem reset tv ontvanger gereset en toch blijft het nog geregeld terugkomen hebben meer mensen hier last van?

Hoi @Woodcutter79, welkom bij ons op het forum. Bij de migratie van Telfort naar KPN is er technisch niets gewijzigd, dus er lijkt iets anders te spelen. Wat voor storing ervaar je precies op tv? Is dat dat het beeld hapert, blijft hangen, is er een foutmelding, of iets heel anders? Ik ben ook benieuwd hoe de tv-ontvanger is verbonden met de Experia Box, is dat met een directe netwerkkabel of met een draadloze verbindingsset? Als we de situatie duidelijker hebben kunnen we met je meedenken.


Hi, ze zijn verbonden met de draadloze verbindingsset


Op het moment dat je de storing ervaart, verandert er dan iets aan de lampjes op de draadloze verbindingsset @Woodcutter79? En zou je ook nog kunnen toelichten wat voor storing het precies is die je ervaart?


Het systeem is gewoon heel traag. De storingen zijn voorbij, maar het menu en gids zijn erg traag


Gelukkig zijn de storingen voorbij, dat maakt het kijken zelf fijner. De snelheid van de menu's en gids is vaker genoemd sinds de nieuwe update. Hoe traag is traag precies in dit geval? Is het langzamer dan voorheen?


Hoi,

tussen het klikken op de afstandsbediening en het reageren van het menu zit soms wel 3 seconden dat is zwaar irritant. en als er al wat in het beeld komt duurt het nog even voordat alles in beeld komt te staan omdat hij aan het laden is


Je kunt de tv-ontvanger opnieuw instellen en kijken of het daarmee beter wordt. Als dat niet zo is, lijkt het erop dat het met de update te maken heeft die ik in mijn vorige bericht noemde. In dit topic wordt daar meer over besproken. Als er een nieuwe update zal dat daar ook worden aangegeven: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu.