Skip to main content

Hier al een maand last van de codes AVS-TO-0001 (opnames niet af te spelen) en STB-ZAP-01 ( terugkijken niet mogelijk).  Daar betaal je per maand ruim 60 euro voor. Doe er wat aan KPN.

Hoi @Minor! Welkom op het Forum. Goed dat je een bericht stuurt. Het klopt inderdaad dat wij wat issues hadden met het introduceren van ons nieuwe tv-menu. Inmiddels hebben we voor veel problemen al een passende oplossing kunnen vinden. Hopelijk kunnen jullie nu ook weer televisie kijken zonder dat de foutcodes in beeld verschijnen. 

 

Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik je adviseren om de tv-ontvanger te resetten


@Loes_ Zojuist wilde ik een opgenomen programma van gister gaan kijken en dat lukte wederom niet. De video kon niet worden afgespeeld vanwege AVS-500-REF-99 Deze code nog niet eerder gehad. Heb de ontvanger al tig keer gereset. Afgelopen zaterdag waren ook de laatste 2 delen van van de serie Thin Ice niet opgenomen. De eerste 6 delen waren wel in serie opname opgenomen. Waarom de laatste 2 delen dan niet is mij een raadsel. Ik word er een beetje moedeloos van. 


@Minor Balen om te horen dat de reset niet geholpen heeft. Zoals aangegeven werken wij hard aan een oplossing en hopen we zo snel mogelijk met een nieuwe update te komen die de problemen gaat oplossen. Excuses voor het ongemak! 


Reageer