Skip to main content
Beantwoord

storing tv ontvanger

  • January 3, 2021
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Mijn scherm vertoond tegenwoordig regelmatig een storing, wit vlak met zwarte blokjes, tijdens uitzendingen. Dit duurt steeds maar enkele seconden.Wat is hier de oorzaak van?  We hebben de Arris VIP 2952.

Beste antwoord door PeterG

Dit is een lopende storing op de Talpa zenders. Het zit in de aanvoer van uit Talpa en die zijn er mee bezig. Schijnt nogal lastig te zijn.

Zie bericht van vandaag van KPN moderator op ander topic over dezelfde storing.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 3, 2021

SBS 6? Veronica ?

Ziet het er uit als op de foto's HIER ?


  • Auteur
  • Topper
  • January 3, 2021

Klopt, zo ziet het eruit. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 4, 2021

Dit is een lopende storing op de Talpa zenders. Het zit in de aanvoer van uit Talpa en die zijn er mee bezig. Schijnt nogal lastig te zijn.

Zie bericht van vandaag van KPN moderator op ander topic over dezelfde storing.