Skip to main content

Sinds vandaag althans dat denk ik gisteren geen tv gekeken - zet de tv aan en krijg een blauw scherm met de tekst ‘ welkom terug etc.’ Opstarten …. 80% . En blijft hierop hangen .

Ik heb zelf geen enkele aktie hiervoor ondernomen .

Heb alle stappen , modem reset / kabels los ( maar denk echt waarom? omdat ik nergens aan de hardware heb gezeten !! ) maar toch even gedaan , zonder succes bij het modem experia V10-ZXHN H369H) en zonder succes bij de dig. ontvanger (arqadyan HMB 2260 ) .

Heb de reset procedures allemaal doorlopen / mijn switch ondersteund IGMP Snooping .

En overigens die switch hangt er al een half jaar zonder een storing te hebben gehad dus daar kan het niet aan liggen .

 

Hoe is dit probleem op te lossen? 

Er was eergisteren een storing. Zie het volgende topic.

De storing is opgelost, maar mogelijk moet je zelf nog wat handelingen uitvoeren. Die worden in dat topic beschreven bij "Update 3".


Via deze link ben ik daar gekomen en dan bijna op het eind / Hoe herstart ik de tv-ontvanger met wel het tv-menu maar geen beeld?

 

Dag RBxx ik had die reset procedure gevonden met een iets andere volgorde maar wel zelfde principe om in het menu van de modem te komen. Daar de oude software kunnen verwijderen en met weer aanzetten van de arcadyan ontvanger werd de software opnieuw geïnstalleerd en werkt alles weer als vanouds .

dank voor de snelle reactie 

mvrgr RLD