Skip to main content

Goedendag,

mijn tv heeft constant storing in de vorm van sneeuw en haperend geluid.

als ik aan de Utp stekker rommel verdwijnt het beeld om even later met de zelfde storing terug te komen. Ik heb een nieuwe utp kabel aangesloten, maar het probleem blijft. Ook heb ik de tv ontvanger al diverse keren gereset zonder resultaat. Volgens mij ligt het aan de utp aansluiting in de ontvanger, deze is stuk!

graag ontvang ik een nieuwe ontvanger zodat ik weer normaal tv kan kijken zonder sneeuw en haperend geluid.

mvg

Cd

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Zoals gezegd, ik heb al meerdere keren de software geüpdatet en of gereset! Maar dat lost het probleem van een slecht contact, tv ontvanger zijdig, niet op!

volgens mij is er maar een mogelijkheid, dat is een nieuwe ontvanger,

mijn ontvanger is inmiddels minstens 15 jaar oud!


Het snelste is door even te bellen met 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Check hier je apparatuur en ruil deze om. Heb je een oude Motorola?

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/

Je kunt ze met de servicetool omruilen voor een nieuwer model. Je dient de oude motorola aangesloten te hebben en je kan deze tool alleen gebruiken vanaf je thuisadres. 
Na de aanvraag worden de ontvangers gratis gestuurd naar het PostNL servicepunt en hier dien je de oude ontvangers ook meteen om te wisselen. 


Hoi @Charlyd, welkom op het forum! Ik lees uit je profiel dat je een motorola ontvanger hebt. Deze kun je via de site die Jeroen hierboven noemt gratis omruilen! Dit zou het probleem op moeten lossen! Mocht dat niet het geval zijn weet je ons te vinden!


Ik heb een nieuwe tvontvanger geïnstalleerd, fantastisch mooi beeld. Maar helaas na 2 uur weer sneeuw en haperend geluid. Vervolgens een andere Utp kabel geprobeerd, helaas geen resultaat. Dus de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, resultaat een storings vrije ontvangst. Maar na een uur was het alweer voorbij. Vervolgens tv gekeken via de telefoon/cromecast zonder enig probleem 🤔
uiteindelijk de HDMI kabel vervangen en ja hoor, daar zat het probleem in 🥴


Â