Skip to main content

er staat ineens kinderslot op programmas die ik heb opgenomen, heel onhandig elke dag weer code invoeren.Plus dat de opnames niet meer zijn te verwijderen op tablet.En opname van serie niet gedaan terwijl het wel stond ingepland.Zucht.En...telkens wegvallende wifi 3 a 4 x op een dag.zoooo vervelend

 

 

Hallo @arte, welkom op ons forum!

Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk lastig is om bij iedere opname jouw pincode in te voeren omdat het kinderslot actief is. Dit kan je oplossen door het kinderslot uit te zetten.

Je geeft ook aan problemen met opnames te ervaren. Soms wordt een opname niet opgenomen, terwijl dit wel ingepland staat. Het kan helaas een keer voorkomen dat een geplande opname mislukt. Vervelend, maar niet iets waar wij wat aan kunnen doen. Je kunt natuurlijk nog wel de aflevering terugkijken via de Gids. Dit kan tot een week in het verleden.

Het verwijderen van opnames lukt ook niet op de tablet, zeg je. Dat kan kloppen. Voorheen kon je van links naar rechts vegen om een opname te verwijderen. Sinds de nieuwe update is dit inderdaad niet meer mogelijk. Deze functie zal terugkeren in de volgende update van de iTV app. Zodra we een datum hebben, laten we het weten in dit forum topic.

Als laatste geef je aan problemen met een wegvallende wifi verbinding te ervaren. Dat is zeker vervelend! Ik raad je aan om onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer.