Skip to main content

Bericht: Wij hebben al jaren KPN interactie TV Experia box met draadloze verbinding met 2 tv’s ( keuken en kamer)We hebben veel storingen, dat we naar andere zender moeten gaan en weer terug. Maar dat werkt niet dus haal ik stroom van experia box af. Alles wordt dan opnieuw gestart en dan hebben we weer even beeld. Dit herhalen we wel tot 3/4 per dag soms. Nu al div keren contact gehad Met KPN ook al nw experia box gehad, nw HDMI kastjes. En nog steeds werkt het niet. Zelfde probleem zoals eerder beschreven. Zo ook van KPN na het zoveelste telefonisch contact een vaste kabel gehad om te testen of dat wel werkt. Er wordt door KPN medewerker aangegeven de eerder genoemde verbindings kastje niet meer optimaal werken. En een vast verbinding de oplossing zou moeten zijn. Maar uit de test met de gestuurde kabel werk het ook niet naar behoren. We zijn al een lange tijd bezig met deze storing maar er is nog geen oplossing geboden die werkt helaas. Ik wordt bijna gedwongen om naar een andere provider over te stappen met het gehele KPN pakket. Ik ga ervan uit dat dit in overleg kan worden verholpen. Zodat dat we weer tv kunnen kijken zoals het bedoeld is !!

Welkom op het forum @Mmdvv. Het is erg druk hier op het forum vandaar dat je nu pas reactie krijgt. Begrijp dat je voor dit probleem ook al contact hebt gehad met de klantenservice via 0800-0402.  Het probleem doet zich ook voor als er met een kabel wordt getest? Dat zou er op kunnen duiden dat er iets mis met jouw algehele verbinding vanaf de centrale. Zou je jouw profiel willen invullen, dan kan ik eens kijken voor je wat er aan de hand is. En dan hopelijk kun je straks weer ongestoord tv kijken. 


Goedemorgen Jeroen wat bedoel je met me profiel in vullen? 

 


Je kunt de adresgegevens in jouw forumprofiel invullen.  Als je dat gedaan hebt, kan ik het abonnement erbij zoeken en aan de slag gaan voor je!


Gegevens ingevuld


Goedemorgen, ik heb voor deze storingen onze technische dienst aangestuurd. Zij gaan dit nu verder oppakken en nemen contact met jou op voor een oplossing. 


Hoi Jeroen door jouw bemiddeling is het nu opgelost . Monteur is geweest en we hebben vandaag 4G versterker ontvangen en die moet het probleem oplossen. 
Thankx voor je hulp