Internet deed het meer. Stroom van de Experiabox V10 afgehaald en weer aangezet. Geen resultaat. TV deed het nu ook niet meer. Ik heb dat apparaat eigenlijk nooit bekeken en omdat de gefixeerde standaard nogal een onding is (mijn enige kritiek op dit ding). Ligt het stevig klem op zijn rug in de stroomkast op twee beugels. Ik heb het omgedraaid om lampjes te zoeken. Ik zag niets. Alles uit. Gecontroleerd of het stopcontact wel stroom had. Was het geval.
Via de smarphone de storingspagina gezocht. Dit werkt va de KPN ID in mijn ogen perfect met een heel klein minpuntje. Op het eind werd geadviseerd om hard te resetten. Ik kon geen hard reset gaatje vinden. Wel zag ik plotseling een aan/uit switch. Toen ik het indrukte werd de verbinding weer hersteld.
Waarschijnlijk heb ik dat bij het draaien ingedrukt. Ik kijk nooit naar het apparaat en reset door de stroom er even af te halen.
Ik ben misschien wel dom. Maar het knopje zit vrij verborgen en is een switch. Misschien slim om dit in het storingsprotocol van de V10A op te nemen. Ik zal niet de enige zijn waar dit kan gebeuren.