Skip to main content
Beantwoord

Stormwind 3 niet terug te zien.

• May 4, 2019
  • 6 reacties
  • 178 keer bekeken

Hallo,

mijn kind wou stormwind 3 terugkijken alleen, kan dat niet, terwijl het wel bij deel 2 kon

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door PeterG

Ik kijk nú in de gids en Stormwind (1) en Stormwind 2 zijn ook niet daaruit terug te kijken.
Kennelijk waren/zijn daar geen rechten voor en zijn 1 en 2 daaruit nu ook verwijderd. Foutje geweest.

Stormwind, Stormwind 2 en Stormwind 3 staan wel en uitsluitend in Videoland, zoals Dennis al heeft gevonden (hoef ik niet meer te zoeken 😁 )
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Hoi @Anouk.

ik heb even in de app gekeken, en Stormwind 3 staat gewoon op Videoland.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
En met Interactieve TV:

Die film staat er gewoon op, anders even de tv ontvanger achterop uitzetten en weer aan. En daarna nog een keer naar Videoland gaan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 5, 2019
Moet je hiervoor betalen of niet

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Moet je hiervoor betalen of niet
@Anouk. als je geen Videoland hebt, dan kun je die niet kijken, je kunt dan via KPN Videoland aanzetten voor € 8,99 p.m.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 5, 2019
Ik kijk nú in de gids en Stormwind (1) en Stormwind 2 zijn ook niet daaruit terug te kijken.
Kennelijk waren/zijn daar geen rechten voor en zijn 1 en 2 daaruit nu ook verwijderd. Foutje geweest.

Stormwind, Stormwind 2 en Stormwind 3 staan wel en uitsluitend in Videoland, zoals Dennis al heeft gevonden (hoef ik niet meer te zoeken 😁 )

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Hallo,

mijn kind wou stormwind 3 terugkijken alleen, kan dat niet, terwijl het wel bij deel 2 kon

@Anouk. is het jou op deze manier duidelijk? Of zijn er nog vragen?