Skip to main content

Wij hebben al geruime tijd stotterend beeld en geluid, echter alleen beneden, boven is het goed. Alle kabels al vervangen, meerdere keren opgestart, maar niets helpt! 

Hi @JackyS welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Als je lekker tv wilt kijken, dan is het erg vervelend als het beeld en het geluid steeds hapert. Kun je aangeven of de tv-ontvanger met een rechtstreekse kabel is aangesloten op de Experia Box, zit er wellicht een switch tussen of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? Is het mogelijk om de beide ontvangers om te wisselen van plaats? Ik ben benieuwd of het probleem mee verhuist of dat het op dezelfde plek blijft. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag! Mocht je het probleem nog ervaren, dan zou je ook de tv-ontvanger kunnen resetten. Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. 


Reageer