Skip to main content
Vraag

Stotterend beeld en geluid bij gebruik KPN TV App op Samsung TV

• February 16, 2026
  • 7 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo Allemaal

Misschien hebben meet mensen hetzelfde probleem. Ik heb een nieuwere tv van merk Samsung jaar 2025.

Hier heb ik de KPN + app opgezet ( dit zonder kastje ) alles is bedraad aangesloten (dus geen wifi).

en hierbij als ik gewoon tv kijk (met de KPN app) blijft het beeld soms even vast zitten net zoals het geluid, Of heeft het te maken met een buffer. Hier kan ik niks vinden in de KPN + app. mijn internetsnelheid staat op max , Dus daar kan het ook niet aan liggen  Als ik netflix videoland of dinsey plus kijk . Is er niks aan de hand  

7 reacties

JanD
Superuser
  • February 16, 2026

Beste ​@Jasper Geist heb je geen fysieke tv-decoder of gebruik je deze gewoonweg niet, indien het laatste, waarom dan niet.

Want als je de tv-decoder bekabeld aansluit aan de modem en met HDMI aan je tv-toestel verbindt heb je de beste en meest stabiele kwaliteit.

Zie hieronder ook een link over de TV+ app:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2026

Nee ik heb geen fysieke tv decoder aangesloten, En nee de fysieke decoder gebruik ik gewoon niet.

Waarom werken alle andere apps wel , en van KPN blijft stotteren. En bovendien ziet het er niet uit al die kastjes kabels en afstandsbedieningen, want we willen het liefst dat alles bekabeld zit aan gesloten.

Tegen woordig gaat alles met een app, Tablets telefoons laptop werkt allemaal prima 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 16, 2026

Samsung (Tizen) heeft nog de oude iTV app dacht ik? Of is Samsung inmiddels over op Android TV?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2026

Lees.even goed alsjeblieft , het is een nieuwe tv uit 2025 met android erop. Dus geen oude

JanD
Superuser
  • February 16, 2026

Beste ​@Jasper Geist en ​@Wartywolfs , Samsung gebruikt geen Android maar het Tizen OS.

De TV+ app kan daar dus niet op geïnstalleerd worden, wel de gewone KPN tv app.

Je maakt dus echt een denkfout ​@Jasper Geist , lees de documenten bij de tv er maar op na.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2026

Ja inderdaad, dat klopt. Samsung heeft zijn eigen systeem Tizen os . En heb de gewone kpn app er op staan. Maar dat verklaard nog steeds niet waarom hij blijft stotteren 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 16, 2026

Hallo ​@Jasper Geist ,

Die TV-app wordt binnenkort vervangen, ik verwacht niet dat daar nog veel in verbeterd gaat worden.

Je mag verwachten dat de KPN TV+-app beter gaat werken bij jou. Je kunt je nu opgeven als tester, de testperiode moet nog starten.

Â