Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een nieuwe tv van Sony eerst deed Prime het goed en nu begint het beeld te schokkeren. Heb een abonnement op amazon prima. Deze app is echter supertraag, loopt constant vast en het beeld is heel schokkerig en audio loopt uit sync.

Ik heb modem al meermalen herstart.

Hoe kan dit verholpen worden?

Ik hoor het graag

Hoi @Remeria11

Een mooie nieuwe tv, alleen dan werkt Prime niet mee. 

Kijk je via de app op Smart TV zelf? Is de tv dan via wifi of kabel aangesloten? Want ik wil je dan wel een kabel adviseren. De wifimodule's van de tv's zijn vaak niet heel sterk en zitten ook nog vaak aan de achterkant waardoor het signaal niet altijd even goed binnenkomt. 

Mocht je via de ontvanger kijken, dan wil ik je aanraden deze eens een reset te geven. Hoe gaat het dan?


Nou wij het probleem gevonden het bleek aan Prime te liggen. 

Bedankt voor reactie.


Soms blijft ook zelf ook stotteren. reset dan gaat een paar dagen goed


Fijn dat je het gevonden hebt. Maar je kan nog niet goed kijken? Waar kijk je nu precies? Op de Smart tv zelf of de ontvanger? Mocht het de ontvanger zijn, welk type heb je precies?


Ik kijk tv van de app. Ik gebruik de ontvanger niet. Dan stotterde het beeld af en toe


Is de smart tv via wifi of kabel aangesloten? Want dan wil ik je toch aanraden die via de kabel aan te sluiten. 


Deze is met kabel aangesloten gelukkig.


Dat is goed in ieder geval. Dat levert het beste internet op op de tv. 

App ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dat helpt vaak ook voor verbetering. Dan weet je zeker dat je de nieuwste versie hebt. 


Reageer