Skip to main content

ik heb sinds de laatste update een irritant stotterend beeld het geluid loopt normaal door maar het beeld blijft stil staan voor 1-3 sec .het al legio keer alle stekkers er uit en in gedaan ik word hier pissig van .ook al weer eens 2x op een dag helemaal niks geen telf -tv- internet en als je op chat wat aan geeft krijg je altijd zelfde riedel stekker uit -in 

Heeft u dit soort dingen in huis? 

 


nee alleen modem daar zit 4 meter vandaan .toen het nog telford was jaren lang geen 1 probleem nu kpn iedere keer .keer hier voor had ik niks en moest de buurman voor mij bellen hele dag zonder alles gezeten .ze zouden 17.30 langs komen nooit iemand gezien bleek dat er buiten in 1 of ander kastje iets niet in order was maar ze hadden niet het fatsoen om mij dat te vertellen ik wachten tot de buurman zei probeer het eens 


Hallo @mamaholland! Bedankt voor je bericht op ons Forum. Excuses voor de verlate reacties, het is druk hier. Begrijp ik goed dat het enige advies dat je gekregen hebt is om de ontvanger stroomloos te maken? Dit kan een oplossing bieden, maar er zijn meer opties als je problemen ervaart. Probeer eens een Frisse start! Ik ben benieuwd of dit iets oplevert.Â