Skip to main content

Na het inschakelen van mijn tweede tv blijft het beeld hangen en stotteren van beide tv’s. Er is niets aangepast de laatste twee maanden en meerdere malen reset enz uitgevoerd. 

Zijn de ontvangers met een kabel aangesloten op het modem? Gebruikt u een switch in uw netwerk?


Hi @Klundert, welkom op ons forum en goed dat je dit aankaart. Het is erg vervelend als je lekker tv wilt kijken, maar dat het beeld hapert als je de 2e tv-ontvanger aanzet. Net als Joep ben ik benieuwd of je gebruik maakt van een switch? Mocht dat het geval zijn, kun je dan aangeven of er op die switch ook andere apparaten zijn aangesloten zoals bijvoorbeeld een pc? Als dit zo is, dan is het van belang dat de switch IGMP snooping ondersteunt. 

Wanneer je geen switch gebruikt, kun je dan aangeven hoe de tv-ontvangers wel zijn aangesloten? Is dat met een rechtstreekse kabel, of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? We horen het graag van je.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!