Skip to main content

regelmatig last van stotterend / haperend beeld op TV ontvangers

1 rechtstreeks aangesloten op modem via CAT6 kabel

2 via DVS

op alle ontvangers ervaar ik deze problemen

Cat6 kabel doorgemeten geen problemen gevonden, HDMI Kabels vervangen.

eea is begonnen na de grote storing die van 29-07 tot 3-8 duurde, soms gaat het dagen/weken goed en ineens begint het weer.

 

internet snelheid zit als ik naast mijn modem sta op 15,6Mb down en 25,3 Up

een herstart van het modem lost het probleem soms op

Welkom op het forum @RichJakobs. Ik ga met je meekijken wat dit kan veroorzaken. Het lijkt me goed de diensten door te meten. Kun je hiervoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan laat ik weten wat we kunnen doen om het voor je op te lossen.


Hoi Bram.

 

als je naar m’n profiel had gekeken had je kunnen zien dat alles ingevuld is. 
 

mocht je nog informatie tekort komen hoor ik het graag. 


Met die gegevens moet ik eerst voldoende informatie hebben. Ik heb je diensten doorgemeten. De verbinding naar de woning lijkt stabiel te zijn dus dat is helemaal prima. Klopt het dat de snelheid die je gemeten hebt via de wifi is gemeten?

Daarnaast zou ik je willen vragen om een reset te doen van zowel het modem als de tv ontvanger. Voor zowel het modem als de tv ontvanger geldt stap 2 hiervoor. Zou je dit kunnen doen of laten weten als je dat al gedaan hebt? In de meeste gevallen lost dit het probleem op. Zo niet zal ik verdere acties voor je uitzetten.


Modem is al vervangen, modem en tv ontvangers al meerdere malen gereset.

 

op dit moment heb ik geen klachten dus doormeten zal een positief resultaat geven.

 

het probleem is als ik de klachten heb bel ik de helpdesk, maar tegen de tijd dat er een monteur kan komen is het probleem alweer verdwenen 


In dat geval lijkt het me verstandig om een ticket aan te maken. Dit gaat wel wat langer duren ben ik bang. Ik moet om die reden van deze kant nog een aantal handelingen uitvoeren. Hiervoor ga ik contact met je opnemen via een privé bericht.