Skip to main content
Vraag

Streamen KPN TV+ app naar tv werkt niet

• 25 maart 2025
  • 13 reacties
  • 81 keer bekeken

Sinds de laatste update van de app kan ik niet

meer streamen naar mijn tv. Is dit een bekend probleem en wanneer wordt het opgelost.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@koningsh, dit klinkt me niet bekend. Kan je er meer over vertellen, vanaf wat voor apparaat probeer je te streamen? Naar wat voor apparaat? Wat gebeurt er precies als je het probeert, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

• Helper
  • 26 maart 2025

Ik stream vanaf mijn iPhone naar mijn tv in de slaapkamer en de stream lijkt te starten maar blijft dan laden en start niet. Dit is een smart tv met ingebouwde Chromecast functie en ik heb exact hetzelfde probleem op mijn tv in de woonkamer met externe chromecast

• Helper
  • 26 maart 2025

Tevens waard om te vermelden is dat streamen via andere apps zoals NPO start wel gewoon werken

Jasper van KPN
Moderator

Welk model iPhone en Chromecast betreft het precies? En welke versie van iOS en de TV+ app staan er op jouw telefoon? Zoals gezegd hebben we zoveel mogelijk informatie nodig, anders is het moeilijker mee denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze website.

• Helper
  • 27 maart 2025

iPhone 15 Pro, running iOS 18.3.2. KPN tv app versie 08.66.02

• Helper
  • 27 maart 2025

Chromecast auto fw updates staat aan en huidige fw versie van cast is: 1.56.291998. Fw versie van systeem:291998

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Ik weet dat er een probleem bekend is met de Chromecast. Ik weet alleen niet of dat over jouw geval gaat. Ik begreep wel dat een zwart scherm en het blijven laden een van de symptomen in. Schijnbaar als je het maar vaak genoeg probeert werkt het ineens wel.

Ik kan je ook niets zeggen over wanneer dit opgelost gaat zijn, ik zit niet in het app team.

Jasper van KPN
Moderator

Sinds de laatste update zijn er wel meerdere dingen mee opgelost, daarom is het belangrijk om te weten wat er precies gebeurt en welke apparatuur het is. Welke model Chromecast is het precies ​@koningsh? De versienummers die je noemt lijken namelijk voor verschillende modellen mogelijk te zijn.

• Helper
  • 28 maart 2025

Hoi Jasper, model is NC2-6A5

Jasper van KPN
Moderator

Dank je ​@koningsh, ik neem het type mee naar de ontwikkelaars zodat ze er verder naar kunnen kijken.

• Helper
  • 31 maart 2025

Dankjewel Jasper, hoop op een spoedige oplossing.

• Helper
  • 9 april 2025

Helaas, de app update van vandaag geeft nog steeds geen oplossing, is er al enig zicht op een fix release want dit is een erg vervelend probleem

Jasper van KPN
Moderator

In die update zit nog geen fix inderdaad. Er wordt nog aan gewerkt, dus ik hoop dat het spoedig meegenomen kan worden in een update. 

Reageer