Skip to main content

Hoi.
Streaming apps in de mediabox zoals Amazon prime, HBO Max werken niet. Ik krijg veel geluid maar geen beld.
Is dit situatie bekend ?Is er een foutje in de mediabox ?

Kun je ze niet installeren op je tv of streamen via een Chromecast?


Herken ik niet als een issue, @Aurelian. Ik denk dat jouw Box zich ergens in verslikt heeft. Herstart hem eens en kijk of je dan wel beeld hebt. Check ook eventuele aangesloten geluidsapparatuur of dit goed aangesloten zit. Als dat niet helpt, reset dan je TV+ Box eens.


@Erik_  ja vel. The apps hebben altijd prima gewerkt ik heb tot nu toe duizenden movies al bekijken. Gewoon , sinds 2 weken werken niet meer. Volgens mij ze zijn geblokeerd, omdat ik kan veel de app openen. Na '’play'’word de beld niet meer zichtbaar, gewoon de logo, geluid en ondertiteling ;)


De andere nutelose apps werken prima, behalve de streaming apps Aamazon Prime and HBO Max..
P.S. ik heb twee media boxen,  and op allebij het is hetzelfte probleem.


Hmmm, da's dan wel gek. 

 

Wil je dit eens proberen:

Ga naar Instellingen > Apparaatvoorkeuren > Apps > Alle Apps > HBO Max > Gegevens wissen. Kies dat, en bevestig in het volgende scherm dat je inderdaad de gegevens wilt wissen. 

Daarna kom je terug in de instellingen. Kies dan nog even voor gedwongen stoppen.

Sluit de instellingen en open de HBO app en kijk of deze nu wel wil opstarten. Als dat zo is zul je wel opnieuw moeten inloggen daar.

 

Als dit werkt, herhaal deze stappen voor Prime. Als het niet werkt, laat het weten. Vul dan ook je forumprofiel even in.


Hoi,

Het is gelukt. Ik heb de apps opnieuw restten , media box opnieuw gestart/reset . Tot nu toe, ze werken prima.

Bedankt voor de medewerking ;)