Skip to main content

Hallo Kpn, hier precies hetzelfde als hierboven. Ook ik heb alles eruit gehaald en alleen het kastje zit nog in de tv. Nu alsnog zo'n streep door het beeld. Wat kunnen we hier nog mee? Mvg

 

*Admin: eigen topic aangemaakt, afgesplitst van dit topic

Hallo Kpn, hier precies hetzelfde als hierboven. Ook ik heb alles eruit gehaald en alleen het kastje zit nog in de tv. Nu alsnog zo'n streep door het beeld. Wat kunnen we hier nog mee? Mvg

Wij hebben uiteindelijk een nieuw kastje gekregen, helaas bleef de streep komen.

 Vervolgens heb ik een nieuwe stekkerdoos gekocht, dit leek even te helpen.

Echter is de streep inmiddels weer terug, wel in mindere mate.


Oei, wel een raar en vervelend probleem! Misschien dat kpn ons alsnog verder ermee kan helpen? Want zo is het natuurlijk niet fijn tv kijken...


Oei, wel een raar en vervelend probleem! Misschien dat kpn ons alsnog verder ermee kan helpen? Want zo is het natuurlijk niet fijn tv kijken...

Ik volg even mee, ben benieuwd 😊


Hallo kpn, is hier een oplossing voor? Mvg


Hoi @MarcelNL en @Inge14. Wat vervelend dat jullie een streep door het beeld hebben, dat kijkt niet fijn. Hebben jullie al een geprobeerd om de tv-ontvanger van KPN op een andere TV aan te sluiten? Op deze manier komen we er snel achter of het probleem in de ontvanger, kabel of tv zit. Ik hoor graag van jullie.


Hoi @MarcelNL en @Inge14. Wat vervelend dat jullie een streep door het beeld hebben, dat kijkt niet fijn. Hebben jullie al een geprobeerd om de tv-ontvanger van KPN op een andere TV aan te sluiten? Op deze manier komen we er snel achter of het probleem in de ontvanger, kabel of tv zit. Ik hoor graag van jullie.

Hoi @Vikash,

Ik ben al eerder geholpen door een van je collegas met dit probleem (dit kun je zien in n ander topic).

Bovenstaande optie heeft toen niet geholpen.

Ook andere opties die daar in besproken zijn hebben niet geholpen.

Zelfs een nieuw kastje en nieuwe HDMI kabel hielp niet. 

Uiteindelijk verhielp n nieuwe stekkerdoos het heel even, maar inmiddels is de streep bij ons terug.

Gezien ik geen zin had om hier nogsteeds mee bezig te zijn en ik net bevallen ben (en dus niet echt bezig ben met de tv) heb ik t er bij gelaten..

 

Wellicht dat t voor @MarcelNL wel de oplossing is!


Dat hebben we niet geprobeerd, we hebben ook geen andere tv. Maar als we via de tv naar netflix kijken(dus niet via het kastje) of op een gameconsole spelen, hebben we nergens last van. We hebben ook al alles uit de tv gehaald en alleen het kastje erin gehad,maar de streep blijft helaas.


Hoi. Zou je ff een foto kunnen plaatsen? Het is zo niet te bepalen of ie van de ontvanger komt of toch met de tv zelf te maken heeft.

Gebruik bij voorkeur een HDMI 1.4 High Speed kabel. Oude HDMI kabels, ca. 4 jaar of ouder, kunnen nog wel eens een mindere capaciteit hebben.


@MarcelNL Ik zie dat PeterG een aantal dagen geleden een vraag heeft gesteld waarop je nog geen antwoord hebt gegeven, zou je dit alsnog willen doen? Of is het probleem inmiddels al verholpen?


@MarcelNL Ik zie dat PeterG een aantal dagen geleden een vraag heeft gesteld waarop je nog geen antwoord hebt gegeven, zou je dit alsnog willen doen? Of is het probleem inmiddels al verholpen?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je zelf het probleem al hebt kunnen verhelpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Probleem is nog niet opgelost.

Het ligt niet aan de tv zelf,

playstation: geen problemen

Nintendo Switch: geen problemen

YouTube via tv: geen problemen

Videoland via tv: geen problemen

Netflix via tv: geen problemen

Televisie kpn: streep

Netflix via kpn: streep

Alleen kpn decoder en verder alle rand apparatuur uit de tv: streep.

Als het aan de HDMI kabel ligt verwacht ik een HDMI kabel te ontvangen van kpn die wel voldoet daar ik gebruik maak van de bijgeleverde kabels.


Televisie kpn: streep

Netflix via kpn: streep

ANDERE hdmi ingang v.d. tv al geprobeerd met de ontvanger?? Zelf al andere hdmi kabel geprobeerd (met playstation zal ook zo’n kabel in gebruik zijn)

Foto. Dan is het zo van afstand voor ons en mods beter te beoordelen. Vroegen we 3 weken terug al, maar is er nog niet van gekomen.
Ik neem aan dat je Netfix via de tv-ontvanger van kpn gebruikt.


Ik had er ook last van en heb het waarschijnlijk zelf opgelost want nou heb ik het niet meer ik heb het volgende gedaan.

 

klik op menu van je kpn afstandsbediening —> instellingen —> beeldscherm en dan optie beeldschermresolultie moet je op automatisch zetten.