Skip to main content
Antwoord

Strepen en flitsen in beeld

• October 25, 2023
  • 4 reacties
  • 440 keer bekeken

Als ik de televisie aanzet moet ik 8 van de 10 keer het modem resetten (aan/uit) om een goed beeld te krijgen ipv strepen en flitsen . Wat is hieraan te doen.

Beste antwoord door DennisA78

Strepen en flitsen lijken mij niet vanuit een modem te komen.

Wellicht de tv ontvanger,  maar heb je al eens naar de hdmi kabel gekeken? Friemel eens aan de uiteindes en kijk of die strepen en flitsen dan optreden. Probeer een andere hdmi poort. Probeer een andere hdmi kabel.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 25, 2023

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • October 25, 2023

Strepen en flitsen lijken mij niet vanuit een modem te komen.

Wellicht de tv ontvanger,  maar heb je al eens naar de hdmi kabel gekeken? Friemel eens aan de uiteindes en kijk of die strepen en flitsen dan optreden. Probeer een andere hdmi poort. Probeer een andere hdmi kabel.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Jqnco. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je vaak strepen en flitsen in het beeld ziet. Heb je inmiddels jouw HDMI-kabel vervangen of van HDMI-poort gewisseld achter op jouw televisie? Ik ben erg benieuwd of dat het probleem al heeft verholpen? Als dit niet het geval is horen we dat graag van je!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 30, 2023

Als ik de televisie aanzet moet ik 8 van de 10 keer het modem resetten (aan/uit) om een goed beeld te krijgen ipv strepen en flitsen . Wat is hieraan te doen.

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12?