Skip to main content

ik gebruik KPN TV+.
sinds langere tijd word ik steeds geconfronteerd met een rood en een groen balletje bij iconen van Mail en instellingen in de balk bovenaan het scherm.
Dit betreft het inloggen met Googleaccount (wat ik niet wil), en Instellingen ivm menuweergave…

het irritante is dat ik de balletjes niet wegkrijg, waardoor ik niet weet of er nwe mails of opmerkingen zijn. Het is steeds dezelfde.
Ik ervaar hierdoor "vinkjes-stress” .. Wat moet ik doen om die meldingen weg te krijgen?

groeten,

Peter

De berichten moet je openen. Die komen bij KPN vandaan. Heeft Google niets mee te maken.

Het groene bolletje bij Instellingen geeft aan dat favoriete zenders ingesteld staan, @prk-forumklant.

De berichten moet je openen. Die komen bij KPN vandaan. Heeft Google niets mee te maken.

Dank voor je respons. 
dat snap ik als geen ander🤐. ik kan het 100x openen en sluiten, het bolletje blijft rood… alsof er een nw bericht is.
Vermoedelijk verdwijnt t pas als ik aanlog met Google (dat is nl de boodschap: "...log in met uw Google-account"). Blijkbaar is de aanpak om je te stressen, zodat je uiteindelijk dan maar aanlogt… om een rood bolletje weg te krijgen 🙄

Zijn alle updates uitgevoerd? Want in een van de laatste updates is het probleem van niet-verwijderbare berichten opgelost...bij mij is het rode bolletje altijd meteen na lezing/opening verdwenen, @prk-forumklant.

Zijn alle updates uitgevoerd? Want in een van de laatste updates is het probleem van niet-verwijderbare berichten opgelost...bij mij is het rode bolletje altijd meteen na lezing/opening verdwenen, @prk-forumklant.

ik heb een KPN DIW7022
met regelmaat krijg ik daar melding van, dat een update geïnstalleerd is (bij aanschakelen). Ik kan echter niet vinden of ik kan zoeken naar updates, of welk nr de geïnstalleerde versie is.
Dus ik moet aannemen dat ik "bij” ben.

In dit forum kun je je abonneren op de Product Updates, linksboven bij de drie streepjes, hier vind je ook welke versie de meest recente is. Onder Informatie (bij het tandwieltje) in de ontvanger zie je welke versie je nu hebt, @prk-forumklant.

In dit forum kun je je abonneren op de Product Updates, linksboven bij de drie streepjes, hier vind je ook welke versie de meest recente is. Onder Informatie (bij het tandwieltje) in de ontvanger zie je welke versie je nu hebt, @prk-forumklant.

inmiddels weer een stap verder… de box maar  weer een keer spanningsloos gemaakt en laten opstarten.
Nu is het rode (stress)bolletje nog te zien, maar eenmaal in de mailbox, staat er “u heeft geen berichten”.. 🙄 

Hallo @prk-forumklant je kunt de meldingen binnen het tv menu ook uit zetten.

Succes.

Hallo @prk-forumklant je kunt de meldingen binnen het tv menu ook uit zetten.

Succes.

Die staan uit, en voorkomt niet dat het aantal meldingen in het rode/groene bolletje vermeld worden, hooguit dat je geen schermvullende popups krijgt.
Dank voor het meedenken

@prk-forumklant Hi Peter, we denken hier in onze community graag mee: goed om te zien dat je al zo veel suggesties gekregen hebt! Ik snap wel dat je de meldingsbolletjes liever kwijt bent, als je ‘bij’ zou zijn. Opvallend dat het bij jou blijft staan, terwijl @Ratonesque aangeeft dat ze daar verdwenen zijn zo gauw de meldingen geopend zijn.

Heb je intussen al kunnen checken op welke firmware versie je zit? Dat vind je zo: Menu > instellingen (wieltje) > Informatie > KPN TV+ Firmware. Verder kan je inderdaad onze Product Updates volgen voor de nieuwste updates. De eennalaatste update zou je uiterlijk vandaag moeten krijgen en de volgende staat alweer klaar.

Het stukje over het bolletje omdat je niet ingelogd bent met een Google account neem ik even mee, ik weet niet helemaal zeker of het daarvan komt.

@prk-forumklant Hi Peter, we denken hier in onze community graag mee: goed om te zien dat je al zo veel suggesties gekregen hebt! Ik snap wel dat je de meldingsbolletjes liever kwijt bent, als je ‘bij’ zou zijn. Opvallend dat het bij jou blijft staan, terwijl @Ratonesque aangeeft dat ze daar verdwenen zijn zo gauw de meldingen geopend zijn.

Heb je intussen al kunnen checken op welke firmware versie je zit? Dat vind je zo: Menu > instellingen (wieltje) > Informatie > KPN TV+ Firmware. Verder kan je inderdaad onze Product Updates volgen voor de nieuwste updates. De eennalaatste update zou je uiterlijk vandaag moeten krijgen en de volgende staat alweer klaar.

Het stukje over het bolletje omdat je niet ingelogd bent met een Google account neem ik even mee, ik weet niet helemaal zeker of het daarvan komt.

----

tegelijkertijd is deze periode eea gewijzigd vanuit KPN ivm netwerksnelheid.. of dat elkaar beinvloedt is niet bekend.
Inmiddels ga  ik met de Google-mail mee tot het laatste 3-4-5e scherm (en dan niet inloggen).
dan verdwijnt het bolletje en is er de volgende dag gewoon weer… of ik wil aanloggen 😩

zelfs al een keer gehad dat het bolletje rood bleef, en dan in de directory staat “u heeft geen nwe mail”

@prk-forumklant Dit staat helemaal los van dingen zoals je netwerksnelheid, dat heeft geen invloed.

Ik ben intussen bezig met uitzoeken hoe het zit met die meldingsbolletjes; ik kom er op terug zo gauw we meer weten.

Reageer