Skip to main content
Antwoord

Strong tv eerst niet kunnen koppelen aan de afstandsbediening, nu gelukt met code 599

• November 1, 2025
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb ook een Strong tv en kon de afstandsbediening T4HU1826 niet koppelen, althans  de codes in een pdf file van KPN werkten niet. KPN gebeld, maar die kon mij niet verder helpen.

Zelf wat codes geprobeerd (vanaf 592) en ben uitgekomen op 599.

Die code 599 werkt: tv aan/uit; geluid harder/zachter, ook mute, en zender omhoog/omlaag.

Ik zou zeggen probeer het eens

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@MissMaks, welkom allereerst bij onze community. 

Zoals je ziet heb ik voor het gemak en overzicht een nieuw topic voor je aangemaakt. Erg bedankt voor de genomen moeite om dit aan ons te laten weten, hier hebben andere gebruikers ook veel aan. 

zou je misschien ervoor kunnen zorgen dat deze info bij de juiste mensen terecht komt, zodat het toegevoegd wordt aan de pdf?

Zeker, ik geef dit door zodat ze dit ook kunnen testen en kunnen opnemen in de lijst! 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 1, 2025

@MissMaks fijn dat je dat hier deelt 🙂

@Alex van KPN zou je misschien ervoor kunnen zorgen dat deze info bij de juiste mensen terecht komt, zodat het toegevoegd wordt aan de pdf?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hi ​@MissMaks, welkom allereerst bij onze community. 

Zoals je ziet heb ik voor het gemak en overzicht een nieuw topic voor je aangemaakt. Erg bedankt voor de genomen moeite om dit aan ons te laten weten, hier hebben andere gebruikers ook veel aan. 

zou je misschien ervoor kunnen zorgen dat deze info bij de juiste mensen terecht komt, zodat het toegevoegd wordt aan de pdf?

Zeker, ik geef dit door zodat ze dit ook kunnen testen en kunnen opnemen in de lijst! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 6, 2025

@MissMaks, ik heb dit bij deze doorgezet. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ook het modelnummer van je televisie te vermelden? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 7, 2025

Het is Strong tv model SRT24HE4023.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 7, 2025

Dankjewel!