Skip to main content

Ik wil een nieuwe adapter kopen voor mijn Arris 2952 , maar weet de plugmaat niet. Het lijkt afwijkend te zijn. Is het  5,5 bij 3,0?  Die maat is zelden verkrijgbaar en zit zelfs niet bij de adapter  met meerdere pluggen. Weet iemand de juiste maat?

Als de voedingsadapter defect is, kan je het beste (gratis) 0800-0402 bellen.

Dan krijg je van KPN een nieuwe (zonder kosten) toegezonden.

 

P.S.

Klantenservice KPN,  0800-0402, is open van maandag tot en met zaterdag.

 

Via Google:

Voor antwoord op jouw vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij bereikbaar op: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

 

Wij is KPN (want ik werk niet bij KPN).😉😊

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉


Beste @RFA,

Je hoeft geen adapter te kopen voor jou Arris.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Dan zal de moderators jou een nieuwe adapter toesturen. 


@Dennis Schreve   Dank je wel, Dennis. Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld. 


@Dennis Schreve   Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar wordt de adapter al opgestuurd of moet ik daarvoor de klantenservice bellen? Voor dat laatste ben ik namelijk wat allergisch geworden na een recente glasvezelstoring van 28 dagen. Zie mijn andere berichten op dit forum. 😩😂


@Dennis Schreve   Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar wordt de adapter al opgestuurd of moet ik daarvoor de klantenservice bellen?

Beste @RFA,

Je kunt ook de klantenservice bellen met 0800 - 0402, het wordt dan opgestuurd.

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.


Hallo @RFA, er is een nieuwe voedingsadapter naar jou toegestuurd zie ik op 2 oktober. Op 3 oktober heb je deze als het goed is ontvangen. 
 


Klopt @Jeroen_dB  ik heb gisteren de klantenservice gebeld en de bezorging schijnt net al te hebben plaatsgevonden. Dank !