Skip to main content

de stroomadapter van de Arris VIP952 V2 heeft klem gezeten tussen de meubels en doet het nu niet meer. Hoe kom ik aan een nieuwe?

Goedemiddag beste patrice0805 even gratis 0800 0402 bellen kpn dan komt het zeker weer goed 😃👍


Hallo @Patrice0805,

Is het inmiddels gelukt met de tip van @cornelis48 een nieuw adapter aan te vragen? Zo niet, zou je dan je forumprofiel in willen vullen met je adres en indien mogelijk ook je klantnummer? Dan breng ik je topic onder de aandacht bij de moderators hier. Geef in dat geval even een seintje. 


Hi @Patrice0805, ik zie dat je profiel in is gevuld, maar weet niet of dat al zo was voordat @Chrizziey hier om verzocht. Kan ik je hier nog bij helpen? Zo ja, dan hoor ik het graag!


Hallo Maja, het profiel was al ingevuld voordat ik melding maakte. En nee ik heb niet gebeld. Je zou me nog steeds kunnen helpen aan een nieuwe adapter. Bedankt.


Ok duidelijk! Heb je 1 of meerdere ontvangers in gebruik? Ik zie 1 die aan is gemeld, maar volgens mijn meetsysteem heeft die het afgelopen uur nog aan gestaan waardoor er ‘niks aan de hand’ is en ik niet de mogelijkheid krijg om hem zelf om te ruilen voor je :slight_frown:  Hoe zit dit precies?


Hallo Maja, er is 1 ontvanger. Deze zit nu provisorisch met een kroonsteentje aan elkaar maar dat is niet heel degelijk of veilig zeg maar. Een nieuwe kabel zou daarom heel fijn zijn. Moet het kroonsteentje er (tijdelijk) afgehaald worden voor de melding? Alvast bedankt.


Lang leve kroonsteentjes :smiley: Hulde dat je het op deze manier tijdelijk op hebt gelost :muscle_tone2:

Uiteraard is dit geen wenselijke situatie, ik stuur je even een privébericht met een mogelijke oplossing!


Mijn collega gaat vanmiddag een poging wagen om een omruil op te starten, alleen een stroomsnoer valt helaas écht niet te verzenden dus de volledige tv-ontvanger dient te worden omgeruild. Als mijn collega een omruiling in gang heeft gezet, zal je daar een sms over ontvangen met meer informatie!