Skip to main content
Beantwoord

stroomadapter arris defect

• March 12, 2021
  • 8 reacties
  • 60 keer bekeken

de stroomadapter van de Arris VIP952 V2 heeft klem gezeten tussen de meubels en doet het nu niet meer. Hoe kom ik aan een nieuwe?

Beste antwoord door Maja van KPN

Mijn collega gaat vanmiddag een poging wagen om een omruil op te starten, alleen een stroomsnoer valt helaas écht niet te verzenden dus de volledige tv-ontvanger dient te worden omgeruild. Als mijn collega een omruiling in gang heeft gezet, zal je daar een sms over ontvangen met meer informatie!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 12, 2021

Goedemiddag beste patrice0805 even gratis 0800 0402 bellen kpn dan komt het zeker weer goed 😃👍

Forum|alt.badge.img+16
  • March 13, 2021

Hallo @Patrice0805,

Is het inmiddels gelukt met de tip van @cornelis48 een nieuw adapter aan te vragen? Zo niet, zou je dan je forumprofiel in willen vullen met je adres en indien mogelijk ook je klantnummer? Dan breng ik je topic onder de aandacht bij de moderators hier. Geef in dat geval even een seintje. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 14, 2021

Hi @Patrice0805, ik zie dat je profiel in is gevuld, maar weet niet of dat al zo was voordat @Chrizziey hier om verzocht. Kan ik je hier nog bij helpen? Zo ja, dan hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 14, 2021

Hallo Maja, het profiel was al ingevuld voordat ik melding maakte. En nee ik heb niet gebeld. Je zou me nog steeds kunnen helpen aan een nieuwe adapter. Bedankt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 14, 2021

Ok duidelijk! Heb je 1 of meerdere ontvangers in gebruik? Ik zie 1 die aan is gemeld, maar volgens mijn meetsysteem heeft die het afgelopen uur nog aan gestaan waardoor er ‘niks aan de hand’ is en ik niet de mogelijkheid krijg om hem zelf om te ruilen voor je :slight_frown:  Hoe zit dit precies?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 15, 2021

Hallo Maja, er is 1 ontvanger. Deze zit nu provisorisch met een kroonsteentje aan elkaar maar dat is niet heel degelijk of veilig zeg maar. Een nieuwe kabel zou daarom heel fijn zijn. Moet het kroonsteentje er (tijdelijk) afgehaald worden voor de melding? Alvast bedankt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 16, 2021

Lang leve kroonsteentjes :smiley: Hulde dat je het op deze manier tijdelijk op hebt gelost :muscle_tone2:

Uiteraard is dit geen wenselijke situatie, ik stuur je even een privébericht met een mogelijke oplossing!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 16, 2021

Mijn collega gaat vanmiddag een poging wagen om een omruil op te starten, alleen een stroomsnoer valt helaas écht niet te verzenden dus de volledige tv-ontvanger dient te worden omgeruild. Als mijn collega een omruiling in gang heeft gezet, zal je daar een sms over ontvangen met meer informatie!