Skip to main content

Hoi,

Voor mij geldt op dit moment precies hetzelfde probleem. Ook onze 12V DC stroomkabel van de Arris is waarschijnlijk kapot.

 

Kunnen wij ook een nieuwe krijgen?

klantnummer: ****************

 

mvg Maarten ten Westeneind 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Maarten tw, welkom op het forum! Ik heb een vervangende stroomadapter voor je aangevraagd. Deze moet morgen/overmorgen in de brievenbus liggen!


Hoi Thomas,

 

super. Thanks. Alleen ik denk naar m’n oude adres ( *adres verborgen* )...

 

ik ben al enige tijd geleden verhuisd naar hij blijft hangen in jullie systeem. Hiervoor hebben jullie een ticket gelogt. Zou één deze dag aangepast moeten zijn.  M’n nieuwe adres is: *adres verborgen*

 

mvg Maarten ten Westeneind. 

*admin: privégegevens verborgen.


Dat had ik gezien inderdaad @Maarten tw maar tóch ben ik het vergeten te dubbelchecken bij het bestellen. Ik heb net nog even gekeken en had per ongeluk tóch het oude adres laten staan. Volledig mijn fout! :-( Helaas kan ik dit vandaag niet herstellen omdat het systeem niet toestaat twee keer hetzelfde apparaat te versturen. Morgen zal ik er nog eentje voor je bestellen op je nieuwe adres. Zodra dit gelukt is laat ik van mij horen!


Bedankt voor je geduld @Maarten tw, ik heb zojuist een adapter naar het juiste adres gestuurd! Sorry voor het ongemak!


Geen probleem hoor. Bedankt voor je hulp!