Skip to main content
Beantwoord

stroomadapter Arris VIP2952 V2 kapot

• June 10, 2021
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Constantine
Topper
Forum|alt.badge.img

Hallo,

De stroom adapter van deArris VIP2952 V2 is kapot gegaan. Helaas vond 1 van mijn katten het erg leuk om ermee te spelen.

Hoe kan ik een nieuwe regelen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @Constantine, ik zie dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice. Kan het zijn dat je op dit moment een andere adapter in gebruik hebt voor de tv-ontvanger? Ons technische systeem geeft namelijk aan dat de tv-ontvangers in standby staan. Mocht je nu een andere adapter in gebruik hebben is mijn advies om contact op te nemen via het gratis nummer 0800-0402 en de tv-ontvanger even helemaal stroomloos te maken, dan kan de klantenservice je een nieuwe stroomadapter opsturen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 10, 2021

goedeavond beste constantine even gratis bellen 0800 0402 kpn 😀👍

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @Constantine, ik zie dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice. Kan het zijn dat je op dit moment een andere adapter in gebruik hebt voor de tv-ontvanger? Ons technische systeem geeft namelijk aan dat de tv-ontvangers in standby staan. Mocht je nu een andere adapter in gebruik hebben is mijn advies om contact op te nemen via het gratis nummer 0800-0402 en de tv-ontvanger even helemaal stroomloos te maken, dan kan de klantenservice je een nieuwe stroomadapter opsturen.

Constantine
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 11, 2021

Bedankt voor je antwoord Jeroen, ik ga vanmiddag bellen met de klantenservice.