Skip to main content
Beantwoord

Stroomadapter defect

• October 3, 2020
  • 9 reacties
  • 139 keer bekeken

JHZ
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Stroomadapter van modem merk Arris werkt niet meer. Ik heb 2 aansluitingen: adapter van ander modem werkt wel. Waar/Hoe kan ik een extra adapter bestellen? 

Beste antwoord door JHZ

Tweede inmiddels ontvangen, afgelopen weekend alles aangesloten en het werkt! Dank voor het advies en de afwikkeling.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 3, 2020

Hi JHZ, welkom hier. 

Dit kan via mij. Welke Arris heb je precies? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

JHZ
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2020

Hallo, profiel bijgewerkt. Betreft een Motorola VIP 1853 TS module 8GB ( dus geen Arris).

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 4, 2020

Hi J, als het om de 1853 gaat stel ik voor om de ontvanger geheel om te ruilen voor een nieuwer model. Dit kun je hier doen, en ook voor beide tegelijk.

JHZ
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 8, 2020

Goedemiddag 

Zojuist mijn 2 oude modems verzonden en uw pakketje opgehaald. Echter: er zat maar 1 modem in!

Graag z.s.m.  toezending van een 2e modem zodat ik beide tv’s kan aansluiten. Daarbij aangeven dat ik dus geen retourpakket heb af te geven aangezien ik vandaag beide ouds modems heb verzonden.

M vr gr

Jannie Huisjes

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 8, 2020

Ik zie inderdaad ook dat er maar 1 is geleverd, had je wel 2 aangevinkt? Ik zorg ervoor dat de 2e ook geleverd zal worden.

JHZ
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 8, 2020

Volgens mij idd wel 2 aangevinkt… Super dat dd 2e eraan komt. Ik zie het berichtje wel tegemoet!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 9, 2020

Ik heb inmiddels ook bericht gehad dat de tweede nu onderweg is. :relaxed:

JHZ
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • October 18, 2020

Tweede inmiddels ontvangen, afgelopen weekend alles aangesloten en het werkt! Dank voor het advies en de afwikkeling.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 20, 2020

Top! Graag gedaan.