Skip to main content

Stroomadapter van modem merk Arris werkt niet meer. Ik heb 2 aansluitingen: adapter van ander modem werkt wel. Waar/Hoe kan ik een extra adapter bestellen? 

Hi JHZ, welkom hier. 

Dit kan via mij. Welke Arris heb je precies? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hallo, profiel bijgewerkt. Betreft een Motorola VIP 1853 TS module 8GB ( dus geen Arris).


Hi J, als het om de 1853 gaat stel ik voor om de ontvanger geheel om te ruilen voor een nieuwer model. Dit kun je hier doen, en ook voor beide tegelijk.


Goedemiddag 

Zojuist mijn 2 oude modems verzonden en uw pakketje opgehaald. Echter: er zat maar 1 modem in!

Graag z.s.m.  toezending van een 2e modem zodat ik beide tv’s kan aansluiten. Daarbij aangeven dat ik dus geen retourpakket heb af te geven aangezien ik vandaag beide ouds modems heb verzonden.

M vr gr

Jannie Huisjes


Ik zie inderdaad ook dat er maar 1 is geleverd, had je wel 2 aangevinkt? Ik zorg ervoor dat de 2e ook geleverd zal worden.


Volgens mij idd wel 2 aangevinkt… Super dat dd 2e eraan komt. Ik zie het berichtje wel tegemoet!


Ik heb inmiddels ook bericht gehad dat de tweede nu onderweg is. :relaxed:


Tweede inmiddels ontvangen, afgelopen weekend alles aangesloten en het werkt! Dank voor het advies en de afwikkeling.


Tweede inmiddels ontvangen, afgelopen weekend alles aangesloten en het werkt! Dank voor het advies en de afwikkeling.

Top! Graag gedaan.