Skip to main content
Beantwoord

Stroomadapter HMB2260 kwijt

• July 29, 2019
  • 8 reacties
  • 249 keer bekeken

Ben de stroomadapter kwijt, Hmb2260 arcadyan, waar vind ik een nieuwe??

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @Uiterwaard, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zonder stroomadapter gaat het helaas niet echt werken, dus ik begrijp dat je op zoek bent naar een nieuwe! Ik moet even voor je kijken of ik een adapter los kan opsturen, of dat de tv-ontvanger in zijn geheel omgeruild moet worden hiervoor. Kan je jouw Forum profiel even invullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik het een en ander nakijken 😉 Geef even een seintje als het invullen gelukt is!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 29, 2019
Op Marktplaats :

https://www.marktplaats.nl/q/hmb2260/#searchInTitleAndDescription:false

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 30, 2019
Goedemiddag @Uiterwaard, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zonder stroomadapter gaat het helaas niet echt werken, dus ik begrijp dat je op zoek bent naar een nieuwe! Ik moet even voor je kijken of ik een adapter los kan opsturen, of dat de tv-ontvanger in zijn geheel omgeruild moet worden hiervoor. Kan je jouw Forum profiel even invullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik het een en ander nakijken 😉 Geef even een seintje als het invullen gelukt is!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 4, 2019
@Uiterwaard, ik heb geen berichtje gehad maar zie dat jouw profiel inmiddels wel aangevuld is. Echter als ik een meting doe, is de tv-ontvanger het afgelopen uur nog actief geweest of staat hij in stand-by. Heb je op een andere manier een stroomadapter weten te bemachtigen of kan ik je hierbij nog helpen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 4, 2019
Dag Susan,

Mijn tv-ontvanger kan niet actief zijn want ik heb de stroomadapter niet, je kunt mij zeker van dienst zijn!!!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 5, 2019
@Uiterwaard, vreemd.. Ik heb de logistieke afdeling een berichtje gestuurd of zij los een stroomadapter willen opsturen naar jou!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 5, 2019
Hartelijk dank voor alle moeite.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 6, 2019
Graag gedaan, ik ga er vanuit dat je hem snel ontvangt!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 11, 2019
@Uiterwaard, werkt het weer met de nieuwe stroomadapter? 🙂