Skip to main content

Hoi ik ben met de schoonmaak mijn adapter van mijn Arris vip2952 V2 kwijtgeraakt nu heb ik naar de klantenservice gebeld en gevraagd voor een nieuwe vragen ze €45 voor lekkere service weet iemand waar ik een goedkopere kan bestellen wand ik vind het niet normaal dat je al zo lang klant bent dat ze dan voor een stekker €45 vragen schandalig gr 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @De jong59, welkom en bedankt voor je bericht! Zo te lezen heb je de boel wel heel goed schoongemaakt :wink::grin:

Even voor alle duidelijkheid: gaat het om de stroomadapter van de Arris VIP2952, dus de (zwarte) TV ontvanger of gaat het om een adapter van een Draadloze Verbindingsset (DVS)? Een DVS zit er zo uit:

 

 

Gaat het nu wel om een adapter van een DVS, dan zul je wel een nieuwe moeten aanschaffen: dat is namelijk eigen apparatuur. Eén losse adapter is inderdaad €45,-.

Als het om de stroomadapter van een TV ontvanger gaat, dan kan ik je kosteloos een nieuwe toesturen. Ik heb dan je klantgegevens en het serienummer van de TV ontvanger nodig (serienummer kun je vinden op de onderkant van de TV ontvanger). Wil jij deze gegevens toevoegen in je Forum profiel, dan zijn ze alleen zichtbaar voor de KPN Moderators.
Naast het serienummer graag:

  • je volledige naam,
  • klantnummer,
  • postcode en huisnummer 
  • de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. 

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Heb je een privé bericht gestuurd met informatie 👍🏻


@Shyrin_ geweldig opgepakt, mijn complimenten hiervoor. 

Wel stom van de klantenservice zeg. 


Word er nu een nieuwe adapter opgestuurd naar mij gr


Even je profiel invullen, je zit rechtstreeks met KPN te kletsen dus er kan zelfs niemand de lijn afluisteren al zou het geen https verbinding zijn. Het profiel is alleem beschikbaar voor webcare mensen heb ik begrepen. 

 

 https://forum.kpn.com/settings/profile

 

Met zo’n grote organisatie rond de afgesproken regels heengaan geeft meestal geen resultaat. 


Oké profiel ingevuld 


Je hebt mij via een privébericht laten weten dat het inderdaad om de stroomadapter van de TV ontvanger gaat: ik heb kosteloos een nieuwe voor je aangevraagd. Ik ga er vanuit dat je deze binnen 2 werkdagen per post ontvangt: laat je weten als je het ontvangen hebt?

@Shyrin_ geweldig opgepakt, mijn complimenten hiervoor. 

Wel stom van de klantenservice zeg. 

:blush: 


Goededag, ik ben ook de stroomadapter kwijt van mijn kpn ontvanger. Kunnen jullie een nieuwe opsturen? Ik heb na m'n verhuizing eerst de kpn app geprobeerd op mijn nieuwe tv, maar daar kun ik dus helemaal niet mee worden. Nu wil ik gewoon weer via het kastje tv kijken, maar ben dus de adapter kwijt. Het is het merk :arris


Goededag, ik ben ook de stroomadapter kwijt van mijn kpn ontvanger. Kunnen jullie een nieuwe opsturen? Ik heb na m'n verhuizing eerst de kpn app geprobeerd op mijn nieuwe tv, maar daar kun ik dus helemaal niet mee worden. Nu wil ik gewoon weer via het kastje tv kijken, maar ben dus de adapter kwijt. Het is het merk :arris

Hallo @Cornelisurk , even bellen met 0800 0402 en tijdelijk even een universele adapter gebruiken.