Skip to main content

Na een (interne) verhuizing ben ik mijn stroomadapter van de interactieve tv kwijt. Wie kan mij aan een nieuwe helpen? Of een tip waar ik deze kan kopen? 

Hoi @Ed1992. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de stroomadapter van de tv-ontvanger kwijt bent. Ik begrijp dat dit kan gebeuren, tijdens een verhuizing. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik uitzoeken of ik jou kan verder helpen. Laat je een berichtje achter wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @Ed1992. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de stroomadapter van de tv-ontvanger kwijt bent. Ik begrijp dat dit kan gebeuren, tijdens een verhuizing. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik uitzoeken of ik jou kan verder helpen. Laat je een berichtje achter wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg bent verder geholpen. Als je mijn hulp toch nog kan gebruiken, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer