Skip to main content

De tv ontvanger is lange tijd boven niet in gebruik geweest. Wilde ik nu aansluiten maar ik kan de stroomadapter nergens in huis meer vinden. Hoe kom ik aan een nieuwe? Waar zijn die te koop?

Hoi @Aardbei1972. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de stroomadapter kwijt bent. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik zal voor jou uitzoeken of ik een nieuwe stroomadapter kan toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?


@Aardbei1972 Ik zie nu pas dat je jouw gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Heb je nog een nieuwe stroomadapter nodig? Dan stuur ik één jouw kant op.


Hoi @Aardbei1972. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de stroomadapter kwijt bent. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik zal voor jou uitzoeken of ik een nieuwe stroomadapter kan toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer