Skip to main content

Goedemorgen,

De adapter van de stroomvoorziening van een tv ontvanger is defect, daardoor doet die tv ontvanger het niet meer. Is het mogelijk een nieuwe adaptor op te sturen?

alvast bedankt!

 

Hoi @Texelrob. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de stroomadapter van jouw tv-ontvanger defect is. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om deze adapter los toe te sturen of dat ik jouw tv-ontvanger + stroomadapter moet vervangen. Om welke tv-ontvanger gaat het en wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en serienummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Het serienummer vindt je op de onderkant van de ontvanger en mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi Vikash,

bedankt voor je bericht. Gegevens ingevuld.

Ik denk dat het verstandig is beide te vervangen: met de adapter van de andere ontvanger werkt het kastje maar alleen als het stekkertje er in een bepaalde hoek inzit.

Er mist iets in de ingang van het stekkertje, wat er bij de andere ontvanger wel inzit.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het lijkt er op dat er iets mis is met de stroompunt van de tv-ontvanger zelf. Ik verwacht dat één nieuwe tv-ontvanger het probleem al verhelpt. Ik zal daarom één nieuwe tv-ontvanger toesturen. Je ontvangt zo een privebericht met daarin meer informatie over deze omruil.


Ok maar voor de duidelijkheid: de adapter is zeker stuk: als ik die aansluit op de andere ontvanger, doet ie niks.

sluit ik de (werkende) adapter aan op de haperende ontvanger, dan doet ie het soms wel.

kun je er voor zorgen dat er ook een nieuwe adapter bij zit dan?


Je krijgt een nieuwe tv-ontvanger en een nieuwe stroomadapter. :blush:


Hoi Vikash,

inmiddels ontvangen en het werkt weer uitstekend.

bedankt voor de snelle service!


Je krijgt een nieuwe tv-ontvanger en een nieuwe stroomadapter. :blush:

Hoi Vikash,

inmiddels ontvangen en het werkt weer uitstekend.

bedankt voor de snelle service!

Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Graag gedaan! :relaxed: