Skip to main content

Goedendag,

 

De stroomadapter van mijn tv-ontvanger is defect. Hoe kan ik een aan een nieuwe komen? Op de site kan ik niets vinden en ook een telefoonnummer voor de klantenservice is nergens te vinden :(

 

Groet,

 

Henk

Hoi @Henk_Sp. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Ik zal voor je uitzoeken of ik een nieuwe stroomadapter kan toesturen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Goedendag,

 

Ik heb mijn profiel geüpdatet.

 

Groet Henk


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb onze logistieke afdeling gevraagd om een nieuwe toe te sturen. Zodra ik een reactie daarop ontvang laat ik het hier weten.


top :)

 

Bedankt!

 

Groet Henk


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb onze logistieke afdeling gevraagd om een nieuwe toe te sturen. Zodra ik een reactie daarop ontvang laat ik het hier weten.

Het is gelukt! Je ontvangt zo snel mogelijk een nieuwe stroomadapter. :blush:


Bedankt! Ik heb de adaper gekregen en het werkt weer :D


Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :blush: