Skip to main content

We hadden problemen met de tv ontvanger met meerdere foutmeldingen (301). Na instructies over het herstarten en resetten, hebben we de stekker even uit het stopcontact getrokken. Maar daarna deed deze niks meer. Maar nu is de adapter defect, de tvontvanger start helemaal niet meer. 

Kunnen we zsm een nieuwe stroomadapter ontvangen? Hoop dat het probleem daarna ook is opgelost, maar nu kunnen we helaas niks meer proberen. Weet niet of eventueel een nieuwe tv ontvanger ook nodig is. Hopelijk niet?

Gaat om een Arris VIP 2952 V2 

Alvast dank!

Mvg Elisa 

We hadden problemen met de tv ontvanger met meerdere foutmeldingen (301). Na instructies over het herstarten en resetten, hebben we de stekker even uit het stopcontact getrokken. Maar daarna deed deze niks meer. Maar nu is de adapter defect, de tvontvanger start helemaal niet meer. 

Kunnen we zsm een nieuwe stroomadapter ontvangen? Hoop dat het probleem daarna ook is opgelost, maar nu kunnen we helaas niks meer proberen. Weet niet of eventueel een nieuwe tv ontvanger ook nodig is. Hopelijk niet?

Gaat om een Arris VIP 2952 V2 

Alvast dank!

Mvg Elisa 

 

De voedingsadapter (volksmond stroom) is defect.

U kunt gratis bellen met 0800-0402 en een nieuwe aanvragen.


Hallo @MoonE123 je kunt tijdelijk een universele netvoeding gebruiken met de instellingen van de originele even bellen naar 0800 0402 voor een nieuwe netvoeding.

Succes.

 


Hallo @MoonE123 je kunt tijdelijk een universele netvoeding gebruiken met de instellingen van de originele en morgen vanaf 8.00 uur even bellen naar 0800 0402 voor een nieuwe netvoeding.

Succes.

 

 

Hoi @JanD 

Ik heb elders op dit forum gelezen dat het onder storing valt, omdat hij / zij geen tv kan kijken.

Hij / zij kan dus vandaag bellen, maar het opsturen zal pas morgen plaatsvinden denk ik.


Hallo @joop2011 ik kon mijn reactie nog aanpassen, bedankt.