Skip to main content

Mijn stroomadapter voor de TV ontvanger is helaas ook stuk, kan ik ergens een nieuwe bestellen of sturen jullie deze op?

Admin: afgesplitst van originele topic

Hoi @Dylano Tahdil. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw stroomadapter niet meer werkt. Je kan op verschillende manieren een nieuwe krijgen. Dit kan door contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402), dan wordt je gelijk verder geholpen hierin. Je mag ook jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik voor je uitzoeken of ik een nieuwe kan toesturen. 😊


Hi Vikash,
Ik heb met jullie gebeld vorige week en het kabeltje zou per post worden verstuurd.
Heb dit helaas nog niet ontvangen.
Nu is ons adres wellicht een beetje lastig voor de post bezorgers dus zouden jullie dit anders naar een PostNL punt of iets kunnen sturen?


Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om te kiezen voor een servicepunt. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter verstuurd naar jouw adres. Laat je mij weten of je het hebt ontvangen en of hiermee het probleem verholpen is?


Hi Vikash,

Bedankt voor je bericht.

Kun je het ook niet naar 1 van jullie winkels laten sturen?
Ik ben doordeweeks vrijwel elke dag van huis als de post word bezorgd namelijk.


In dat geval kan je het beste met jouw defecte stroomadapter een KPN Winkel binnenlopen. Ik kan je geen garantie geven dat ze het op voorraad hebben, maar als dat wel het geval is krijg je daar een nieuwe mee. 😊