Skip to main content

Die van mij is niet kwijt maar het "pikkie' is afgebroken.. waar of hoe kan ik een nieuwe stroomkabel verkrijgen? Kan nu geen tv meer kijken. Hele teleurgestelde kindjes hier....

Hoi @SamOost1984 Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. 
Touwtje gesprongen met de kabel?:see_no_evil: Daar kunnen ze niet zo goed tegen. Je bent hier gelukkig aan het juiste adres. Ik kan een nieuwe adapter naar je toesturen. Hier heb ik wat gegevens voor nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. :wink:


Hallo @SamOost1984 , heb je niet ergens een universele stroomadapter liggen, met de ingestelde specificaties van de originele adapter kun je dan toch tv kijken totdat de nieuwe adapter binnen is.

 


@SamOost1984, als je jouw Forum profiel aanvult met de gevraagde gegevens kunnen we je hopelijk snel van een nieuwe adapter/tv-ontvanger voorzien!


Bedankt voor jullie reacties. 

Kpn gesproken maar omdat we nog niet met tv over zijn naar kpn heb ik van telfort een nieuwe kabel gekregen.

Top service van kpn die ook op zondag te bereiken was. Bij Telfort moest ik wachten tot maandag.


Reageer