Na onze verhuizing vorige maand Zijn we 1 adapter kwijt. Zou ik een nieuwe mogen ontvangen daarvoor ? Grt Joost
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Na onze verhuizing vorige maand Zijn we 1 adapter kwijt. Zou ik een nieuwe mogen ontvangen daarvoor ? Grt Joost
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hoi
Ik heb het bijgewerkt in mijn profiel
Hoi
Bedankt en ik heb het al ontvangen ! Nu ben ik ontzettend dom geweest, want ik sluit het aan en bedenk me dat ik het al die tijd met een afstandsbediening van een ander kastje bedient heb. Dus ik heb ook geen witte knp afstandsbediening meer ! Zou je me die ook willen opsturen ? Grt Joost
Dat is niet zo handig. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Heb je de nieuwe afstandsbediening inmiddels in huis en zijn alle problemen daarmee verholpen?
Heb je de nieuwe afstandsbediening inmiddels in huis en zijn alle problemen daarmee verholpen?
Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat alle problemen zijn verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!
Sorry, ook afstandsbediening is binnen. Bedankt.
Ah dat is goed nieuws! Kan er weer tv gekeken worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.